Slovenci in Slovenke svojim najdražjim ob dnevu zaljubljencev najraje podarjamo ...
... lahko bi rekli da pravzaprav - skrajnosti. No, tisti, ki so bolj tradicionalni, se odločajo za "varne" vrtnice in slaščice, tisti, ki so malce drznejši, pa za kondome. Tako namreč ugotavljajo pri podjetju Wolt, ponudniku dostave hrane in hitre trgovine. Na temelju lanskih februarskih podatkov so sporočili, da Slovenci za valentinovo najraje podarjamo slaščice in čokolado, sledijo vrtnice in druge rože ter baloni z ljubezenskimi napisi. Ravno v tednu, ko praznujemo ljubezen, naklonjenost in povezovanje, pa se povečajo tudi naročila kondomov.
Na prvem mestu ljubitelji tortic in čokolade
V Sloveniji valentinovo ni le praznik ljubezni, ampak tudi praznik sladkih razvajanj. Medtem ko
drugod po svetu v tem času narašča priljubljenost jagod - globalni podatki namreč kažejo, da so
se naročila jagod na ta dan kar podvojila - pri nas najraje naročamo in podarjamo torte,
čokoladne srčke in različne vrste pralinejev. Torte in čokolade so zato na valentinovo postale
kot nekakšne "užitne vrtnice", ki dodajo piko na i vsakemu darilu, ne glede na to, ali želimo z
njimi razveseliti partnerja, družino ali prijatelje.
Prevladujejo vrtnice, tulipani kot moderna alternativa
Med lanskim valentinovim je povpraševanje po cvetju doseglo vrhunec, saj so globalno
cvetličarne preko Wolta ustvarile več kot 1,6 milijona evrov prihodkov. Vrtnice so pričakovano
zasedle prvo mesto kot brezčasni simbol ljubezni, zanimivo pa je, da so jim tulipani tesno sledili.
Ta trend nakazuje na vse večjo priljubljenost tulipanov, ki jih številni vidijo kot moderno in igrivo
alternativo. V Sloveniji so sicer vrtnice ostale nesporen simbol praznika zaljubljencev.
Poleg kondomov tudi baloni in suši
Valentinov teden pa prinaša tudi zanimive spremembe v nakupovalnih navadah, saj smo lani v
Sloveniji v tem času naročili kar trikrat več kondomov kot teden dni pozneje. Priljubljen dodatek
k praznovanju so postali tudi baloni z ljubezenskimi napisi, medtem ko so naročila slaščic,
wrapov in sušija prvič presegla priljubljenost burgerjev.
Vse bolj priljubljeno obdarovanje na daljavo
Skoraj polovica naročenega cvetja (47 %) je bila poslana na naslove ljubljenih oseb in
prijateljev, kar kaže na izjemno porast obdarovanja na daljavo. Ob tem uporabniki lahko od zdaj
dodajo digitalno voščilnico, kar je mogoče enostavno urediti v aplikaciji s pomočjo funkcije
obdarovanje. Voščilo je zelo priljubljen dodatek za rojstni dan, obletnico ali zgolj kot
presenečenje v slogu "mislim nate".
Novo na Metroplay: Tilen Artač o tem, zakaj je bilo težko imitirati Roberta Goloba in kako v resnici nastane vrhunska imitacija