Štajerska vina osvajajo prestolnico: žlahtna kapljica, ki jo morate okusiti

7. 11. 2024, 15:10
Deli

V 10. sezoni projekta Pubec se je ta s šestim dogodkom vrnil tudi v Ljubljano in dokazal, da so štajerska vina doma tudi v prestolnici. 

6. Salon štajerskih mladih vin je letos potekal v Festivalni dvorani Ljubljana. 18 štajerskih vinarjev, združenih pod skupno blagovno znamko Pubec, se je osrednji Sloveniji predstavilo z mladimi vini, ki napovedujejo odlično vinsko letino. Sodelovanje, skupna promocija in srčno povezovanje, ki so temelj projekta, klene štajerske vinarje povezuje v celoto že devet let in tako ostaja unikum tovrstnih združenj, kjer želijo vinarji z ramo ob rami s promocijo mladih vin povečati njihovo ter prepoznavnost Štajerske kot vinorodnega okoliša, in sicer tako doma kot v tujini. 

Mediaspeed/Sandi Fišer

Mlada vina Pubec letnika 2024 so v prodaji od 25. oktobra. Po veliki premieri na 9. Salonu štajerskih mladih vin v Mariboru so se vinarji predstavili še vinskim poznavalcem, gostincem  in ljubiteljem vin v Ljubljani. Prijeten ambient Plečnikove Festivalne dvorane je poskrbel za dogodek, ki Štajersko predstavlja kot vrhunsko vinsko destinacijo, ki ponuja številne kulinarične presežke ter nešteto načinov aktivnega preživljanja prostega časa.

Mediaspeed/Sandi Fišer

Številni obiskovalci, ki so s svojo prisotnostjo podprli štajerske vinarje, pridelovalce mladih vin, so okušali vinske vzorce mladega vina Pubec 18 priključenih vinarjev in tako dobili prvi vpogled v vinsko letino 2024. Vinarji, ki se zavedajo tovrstnih promocij, medsebojne podpore in sodelovanja, pa verjamejo, da so tako kot publiko v Mariboru navdušili tudi vse tiste, zbrane v Ljubljani. 

Vztrajnost vinarjev, njihova zavezanost kakovosti ter iskreno povezovanje so ključni gradniki uspeha Pubeca, ki bo tudi v prihodnje ostal nepogrešljiv del slovenske vinske krajine.

Več utrinkov si poglejte v priloženi fotogaleriji.

Štajersko novo leto je pred vrati: praznujete ga lahko v teh slovenskih krajih

Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"