Blagajničarke razkrile, kaj je pri kupcih tisto, kar jim dvigne pritisk (na to verjetno niti ne pomislimo)

22. 2. 2025, 09:45 | Uredništvo
Deli
Blagajničarke razkrile, kaj je pri kupcih tisto, kar jim dvigne pritisk (na to verjetno niti ne pomislimo) (foto: Profimedia)
Profimedia

Gre za drobno navado, a tistemu, ki sedi za blagajno, to ni niti najmanj prijetno.

V naglici sodobnega časa, ko čedalje bolj za plačevanje uporabljamo bančne kartice ali mobilne telefone, so nekatere drobne navade skorajda postale zgodovina - med njimi je tudi prevzem računa po tem, ko smo v trgovini opravili nakup. Ste se kdaj morda vprašali, kaj za blagajničarko pomeni to, da pustite izdani račun kar na njenem pultu? Ravno okrog tega se je na Redditu razvila zanimiva razprava, med katero so tako kupci kot zaposleni na blagajnah razkrili svoje poglede. 

Ljudi koji radite na blagajnama, smeta li vam kada kupci ne uzmu račun?
byu/Huge_Succotash_2176 inaskcroatia

Ko račun roma v smeti, nato pa ga kupec zahteva nazaj

Večina blagajničark - vsaj tistih, ki so se oglasile - nima nobenih težav, če kupec računa ne vzame. A težava nastane, ko se stranke čez nekaj minut vrnejo in presenečeno zahtevajo račun, ki je že romal v smeti. "Samo predstavljajte si -  nekdo pride nazaj po 15 minutah in se čudi, da računa nimam več. Kot da jih zbiram posebej za njih in jih shranjujem v predalu," je zapisal eden od uporabnikov. Takšni dogodki niso tako neredki in za zaposlene zagotovo niso nič kaj prijetni.

Pogledajo račun, a ga ne vzamejo

Nekateri zaposleni v trgovinah poročajo o zanimivem vzorcu vedenja potrošnikov: kupci čakajo, da jim blagajnik izda račun, ga pogledajo, nato pa ga pustijo na pultu in odidejo"Meni se pogosto zgodi, da čakajo, da jim dam račun, ga pogledajo, nato pa ga enostavno pustijo tam," je zapisal eden od sodelujočih v razpravi. Tako vedenje verjetno zmede zaposlene, saj tisti z manj izkušnjami ne vedo, ali bi račun morali vrniti kupcu ali ga lahko kar takoj zavržejo.

8 navad, ki starejšim pomagajo ohraniti oster um

Blagajničarke: "Račun nas ne moti, moteče je vedenje!"

Večina zaposlenih v trgovinah poudarja, da jim ni mar, ali kupec vzame račun ali ne. Njihova glavna skrb je, da transakcija oziroma plačilo in prevzem blaga poteka gladko in brez težav. A lahko nastane neprijetna situacija, ko kupci plačajo s kartico ali telefonom in že zapustijo trgovino, POS terminal pa še ni zaključil transakcije. V takih primerih morajo blagajničarke kupce klicati nazaj, to pa zna biti res nerodno, tako za zaposlene kot za kupca. Seveda se ob tem še naredi vrsta na blagajni, kar povzroči nejevoljo pri čakajočih kupcih. Rdečo nit zanimive razprave z Redditu bi lahko povzeli z besedami, da v bistvu ne gre toliko za račun kot za kulturo vedenja. Zagotovo malce strpnosti in razumevanja z obeh strani hitro reši tako zadevo, kajne?

Lastnica avtomobila ostala brez besed, ko jo je pričakalo sporočilo, zataknjeno za brisalce

Novo na Metroplay: "To je farsa demokracije" | N1 podkast s Suzano Lovec