L. PA. | 22. 7. 2024, 15:18

Z izbiro poklica osvaja splet in služi več kot 600.000 evrov letno: "Prosim, pridi še k meni domov!"

TikTok/jasoncleans

Da bi pridobil stranke, se je domislil genialne strategije ...

Jason Shipway je bil pred štirimi leti nezaposlen in na robu obupa. Udeležil se je vrste neuspešnih razgovorov za delo in slednjič dojel, da bo delo po svojem okusu težko našel, sploh zaradi pomanjkanja izkušenj in izobrazbe – nima namreč niti diplome.

"Naenkrat sem dojel, da ne bom nikoli dobro zaslužil, če bom delal za druge. Postati sem moral sam svoj šef," je povedal v svojem podkastu Self Maid. "Razmišljal sem, kakšen posel bi lahko začel brez denarja in veščin in naštel tri: natančno čiščenje avtomobilov, košenje trave in čiščenje domov," piše Nova.rs.

Čiščenje avtomobilov se mu je zdelo preveč zahtevno, podjetje za urejanje zelenic je zahtevalo začetni kapital, ki ga ni imel in ostala mu je le še ena možnost: čiščenje domov, ki prinaša najbolj zanesljiv dohodek, hkrati pa zahteva minimalen začetni kapital.

Morda vas zanima tudi:

Samo nečesa ni imel: znanja. K sreči danes obstaja YouTube, s pomočjo katerega se je mogoče v kratkem času priučiti marsičesa. Tako je tudi Shipway v času koronavirusa kar nekaj časa namenil ogledu videoposnetkov detajlnega čiščenja in novoosvojeno znanje najprej prakticiral doma.

Ko je ocenil, da je pripravljen, je izdelal letake za svoje novo podjetje, ki ga je poimenoval "Enhanced Cleaning", in jih ljudem puščal v nabiralnikih. Na dan je povprečno obiskal 200 do 400 domov, a letaki kljub temu niso imeli želenega učinka: besedilo na njih je bilo, je ocenil v retrospektivi, predolgo in je zmedlo potencialne stranke.

Odprlo se mu je šele, ko je poskusil z enostavnejšimi oglasi in se domislil prav posebne spletne akcije.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jason Shipway (@jasoncleans)

"Osnoval sem nagradno igro, v kateri so ljudje lahko osvojili en mesec brezplačnega čiščenja, odgovarjati pa so morali na vsebinska vprašanja, na primer kdaj so nazadnje očistili svoj dom in ali so zainteresirani za redno čiščenje. Pogoj za sodelovanje je bil tudi to, da moje podjetje priporočijo svojim prijateljem. Na tak način sem si ustvaril bazo potencialnih klientov," pojasnjuje. 

Takoj po prijavi je kontaktiral sodelujoče s sporočilom: "Pozdravljeni, prijavili ste se na tekmovanje za brezplačno čiščenje, bi vas zanimale aktualne ponudbe s področja čiščenja gospodinjstev?"

To se je izkazalo za genialno potezo, saj so mnogi sodelujoči, ki niso bili izbrani, takoj rezervirali prvi termin čiščenja in uspelo mu je pridobiti stranke v skupni vrednosti 520.000 funtov letno, kar je več kot 600.000 evrov.

Po tem uspehu je nekaj denarja vložil tudi v oglaševanje in danes ima na Instagramu skoraj 30.000 sledilcev, na TikToku pa 50.000 sledilcev, ki mu pod objavami redno puščajo občudujoče komentarje, na primer "Najbolj privlačen čistilec" ali pa "Pridi še k meni domov!"

Novo na Metroplay: "Praktično vse plačujem s telefonom ali uro!" | Aleš Petejan, Mastercard Slovenija