L. PA. | 8. 4. 2024, 12:26
Mlada slovenska podjetnica osvaja mednarodno javnost, ji bo uspela uvrstitev na prestižni seznam?
Pred leti se je znašla na Metropolitanovi lestvici 33 pod 33, zdaj pa se ji morda obeta ...
Niko Kristino Butina bralci Metropolitana bržkone že poznate. Pred nekaj leti smo jo namreč uvrstili v našo rubriko 33 pod 33, v kateri smo predstavljali 33 uspešnih mladih ljudi, ki ustvarjajo svet, v katerem bomo živeli jutri.
Butina je ustanoviteljica startupa Epidemic, ki podjetjem pomaga poiskati učinkovite poti do končnega potrošnika s pomočjo nano in mikro vplivnežev.
To pomeni, da njihov algoritem, ki ga je nagradil celo Amazon, uporablja umetno inteligenco za odkrivanje najprimernejših ljudi na družbenih omrežjih za sodelovanje z določeno znamko. Z njimi sodelujejo tudi velika imena, kot so Bayer, Heineken, Samsung in drugi.
View this post on Instagram
Med najuspešnejšimi mladimi podjetniki
A vse, kaže, da nismo edini prepoznali njenega podjetniškega potenciala: zdaj bi se mlada Slovenka namreč utegnila uvrstiti še na en podoben seznam, a na mednarodni ravni. Forbes Slovenija namreč poroča, da je podjetnica kandidatka za prestižni Forbesov seznam 30 pod 30 na področju medijev in marketinga v Evropi.
Forbes na lestvico uvršča posameznike, ki so mlajši od trideset let in izstopajo v podjetništvu, končna odločitev, kdo se je letos znašel na njej, pa bo znana zelo kmalu, 10. aprila.
Podjetje Nike Kristine Butina kampanje izvaja na 31 trgih, pretežno v jadranski regiji. Podjetjem obljubljajo organski marketing z vplivneži na Instagramu in TikToku ter medijski zakup skozi vplivneže na Meti. "Prevzamemo strategije in kampanje velikih blagovnih znamk. Zanje skrbimo od treh mesecev do več let. To je del podjetja, kjer napore vlagamo v kakovost, konsistenco in dobre odnose. Ni pa to del podjetja, v katerega polagamo upe za skokovito rast," je Butina povedala za Forbes.
Mesečno podjetju, s katerim sodelujejo, zaračunajo od 2.000 do 10.000 evrov, cena pa je odvisna od različnih dejavnikov, od obsega dela do zahtevnosti panoge ali pozicije podjetja na trgu.
Baze vplivnežev pa sicer nimajo, temveč delajo z vsemi ljudmi, ki so opazni na družbenih omrežjih, s posebnim podarkom na nano in mikro vplivnežih, ki imajo več avtentičnosti in kredibilnosti.