To so stvari, ki grejo trgovcem najbolj na živce pri kupcih: "Raje bi videl, da kradejo!"

3. 3. 2025, 18:00 | Uredništvo
Deli
Mesarija (foto: Profimedia)
Mesarija
Profimedia

Hja, je že tako, da nezadovoljstvo včasih pride na plano pri obeh straneh, tako pri kupcih kot pri trgovcih.

Eno dejstvo drži - vsi smo potrošniki. Redno hodimo v trgovine, saj pač moramo nabaviti stvari, ki jih potrebujemo v vsakdanjem življenju. Tam se srečujemo s prodajalci oziroma trgovci, ki nam skušajo ustreči. Med nami se ustvari interakcija, ki pa včasih ne poteka po pričakovanjih. Pogosto se zgodi, da se kupci jezimo na trgovce, a seveda velja tudi obratno. Kar nekaj stvari (oziroma bolje rečeno vedenj) je na seznamu prodajalcev, ki pač opravljajo svoje delo, pri katerem se soočajo z delovnimi izzivi.

Na seznamu stvari, ki jih najbolj razjetijo, je puščanje izdelkov na napačnih mestih, še posebej, ko gre za zamrznjeno hrano, kot sta sladoled ali zelenjava. Druga stvar je neprevidno usmerjanje nakupovalnih vozičkov. "Če ne bi blokirali ljudi na pločniku ali avtocesti, tega ne počnite niti v supermarketu s svojimi vozički," opozarja Nick Leighton, ameriški strokovnjak za bonton in voditelj podkasta Were You Raised by Wolves?.

"Ne blokirajte prehodov, ne ustavljajte se nenadoma in ne spreminjajte smeri na hitro. Upoštevajte 'cestna pravila' in se držite desne strani," pravi Diane Gottsman, avtorica priročnika Modern Etiquette for a Better Life, ter poudarja, da v trgovini nikoli ne bi smeli odpirati embalaže, da bi jo povonjali, poskusili ali preverili, kaj vse je v njej. Poleg tega opozarja, da ima vsak človek drugačno zaznavanje osebnega prostora, zato ni vljudno dihati nekomu za vrat, medtem ko čakamo v vrsti, prav tako ni sprejemljivo drezati ljudi z vozičkom.

"Postavi se v vrsto!"

Na seznamu stvari, ki najbolj jezijo prodajalce, je tudi prehitevanje v vrsti na blagajni, kar pogosto razburja tako osebje kot druge kupce. Tudi na družbenih omrežjih se pogosto razpravlja o nadležnih nakupovalnih navadah. Ena najbolj iritantnih je, ko nekdo pusti stvari pri blagajni in gre po še kakšen izdelek, medtem ko ostali čakajo.

"Raje bi videl, da bi kradli"

"Delam v supermarketu. V redu je, če kupci naredijo nered na policah. V redu je, če ljudje blokirajo prehod z vozički, čeprav je to lahko neumno. Če nekdo nekaj razbije ali polije, ni težava, zato imamo čistilce. A najbolj sebična in najhujša stvar, ki jo redno vidim, je, ko kupci pustijo zamrznjene ali ohlajene izdelke na napačnih policah. Ne morem verjeti, da so nekateri ljudje tako leni," se je na enem od spletnih forumov razhudil trgovec.

"Ne želite tega sira, tega zrezka ali te zamrznjene pice? V redu, ni problema. Samo vrnite v hladilnik. Ni mi mar, če najdem zamrznjeno pico med sladoledi, dokler je še vedno zamrznjena. Iskreno, raje bi videl, da ljudje ukradejo izdelek, kot da ga vržejo nekam, kjer se pokvari. Ko ljudje puščajo zamrznjene ali ohlajene izdelke na napačnih mestih, povzročijo več škode, kot če bi jih ukradli – hrana se pokvari in jo moramo zavreči," piše drugi uporabnik. 

Nekateri se sprašujejo, zakaj ljudje ne pripravijo denarja vnaprej, medtem ko jim prodajalec skenira izdelke. "Zakaj pustiti ljudi čakati, če bi to lahko preprečili?" komentirajo uporabniki foruma. Tudi zapuščeni vozički na parkirišču, otroci, ki divjajo po trgovini, in ljudje, ki jedo in pijejo hrano iz trgovine, preden jo plačajo, so stvari, ki trgovcem dvignejo pritisk. Lahko bi rekli, da je vsako delo z ljudmi zahtevno, zato je dobro, da se tega zavedamo in smo malce uvidevnejši drug do drugega.

Povzeto po: Radiosarajevo.ba

Tudi to se zgodi: če v trgovini vidite take banane, jih samo pustite in opozorite trgovca

Novo na Metroplay: “Zdravstveno komuniciranje mora temeljiti na znanstvenih, preverljivih dejstvih!” | Mitja Vrdelja