Ko smo na drugi strani blagajne, zagotovo ne pomislimo na to.
Blagajničarke in trgovke so obraz trgovskega podjetja. Svoje delo se večinoma trudijo opravljati kar se da dobro, potrošniki pa v vsakodnevni naglici včasih pozabimo, da smo vsi samo ljudje. Ja, tisti, ki delajo v trgovini, vedo, o čem govorimo. Zgodi se, da so nekatere stranke neprijetne in prav na zaposlene stresejo svoje frustracije zaradi cen, embalaže, postavitve izdelkov na policah in podobnega. To pa je za osebo, ki na svojem delovnem mestu opravlja tisto, za kar je plačana, stresno.
"Gre za čisto lenobo kupcev"
Prav o tem se pogosto na raznih forumih razpišejo trgovci, ki tudi opišejo konkretne situacije. Hudujejo se nad kupci, ki puščajo izdelke na napačnih krajih, še posebej, ko gre za izdelke kot so sladoledi, zamrznjena zelenjava in meso. "Ne bi verjeli, kaj vse najdemo v trgovini zvečer, ko se vrata zaprejo. Narezano salamo med otroškimi igračkami, na pol stopljeni sladoled med higienskimi potrebščinami, meso med zelenjavo ...," je bila odkrita ena od trgovk v prestolnici sosednje Hrvaške. "So ljudje res tako leni, da težko stopijo meter ali dva nazaj in meso postavijo tja, kjer mora biti? Še razumem, da nekdo vzame salamo in si premisli, potem pa mu jo je nerodno vrniti prodajalcu, a to je čista lenoba," pravi trgovka. Žal izdelki zaradi nepravilnega skladiščenja zvečer končajo v smeteh, kar je res prava škoda.
Ste pozabili nekaj kupiti? Pazite na to ... zaradi drugih
Pogosto se dogaja še nekaj, kar povzroči slabo voljo. Zgodi se, da se kupec spomni, da je pozabil na kakšno stvar, in sicer najraje takrat, ko že stoji v vrsti pred blagajno, zato pusti voziček in se jo odpravi iskat. A to jezi tako trgovce kot druge kupce, saj se zna hitro narediti dolga vrsta. Nekaterim pa je v navadi še puščanje vozičkov sredi trgovine. "Ne mine dan, da ne bi našla kakšnega vozička, večinoma polnega stvari, ki ga je nekdo kar pustil sredi trgovine," pravi trgovka.
Majhni otroci v trgovini? To je zgodba zase. Malčki namreč še ne poznajo bontona v tolikšni meri, da bi vedeli, da po trgovini ne gre bezljati. To jim morajo povedati starši, a se zgodi, da včasih niso pozorni na vedenje svojih potomcev v trgovini. No, naloga drugih kupcev ni vzgoja, še manj pa so za to zadolženi trgovci. Dobro je, da se vsi skupaj tega zavedamo in prihranimo marsikatero nevšečnost - sebi in drugim, saj v trgovinah nismo sami. Z malce strpnosti smo lahko vsi čisto zadovoljni - tako kupci kot trgovci.
Novo na Metroplay: Ajdan Pajntar o organizaciji porok, ljubezni do cvetja in dekoraciji dogodkov