Vodilna medijska družba United Media je kupila pravice za prenose in distribucijo tekem pod okriljem Mednarodne košarkarske zveze (FIBA) na ozemljih Slovenije, Srbije, Bosne in Hercegovine, Hrvaške, Severne Makedonije, Črne gore, Grčije, Cipra in Bolgarije.
United Media, ki bo s pravicami upravljala v prihodnjih letih, deluje v vseh državah Jugovzhodne Evrope. Sklenjen dogovor z Mednarodno košarkarsko zvezo je strateškega pomen za družbo United Media, ki širi svoj portfelj medijskih blagovnih znamk v omenjenih državah, kjer je košarka eden najbolj gledanih športov.
»Ponosni smo, da nadaljujemo sodelovanje s Fibo. Košarka je že dolgo med glavnimi usmeritvami družbe United Media ter njenih športnih kanalov in veseli smo, da imamo priložnost navijačem v več državah omogočiti dostop do celotnega portfelja Fibe. United Media ima že več let vodilno pozicijo na področju zakupljenih pravic za prenose najpomembnejših športnih dogodkov in prepričani smo, da bo tako tudi v prihodnje,« je povedal Ralf Manthey, direktor programa in korporativnih zadev družbe United Media.
V Fibi so prepričani, da dolgoročno partnerstvo predstavlja edinstveno priložnost za celovito medijsko pokrivanje vodilnih mednarodnih košarkarskih tekmovanj na športnih kanalih Sportklub v državah nekdanje Jugoslavije, kanalih Nova Sport v Grčiji in na Cipru ter kanalih Nova Sport in Diema Sport v Bolgariji.
Nova pogodba obema partnerjema omogoča dolgoročen in strateški pristop k prenosu tekem pod okriljem Fibe v omenjenih državah, hkrati pa zagotavlja, da dogodek, kot je svetovno prvenstvo v košarki, ohrani svoj položaj najpomembnejšega dogodka v športnem koledarju, pravijo pri Fibi.
»To je odlična novica za ljubitelje košarke,« je dejal Frank Leenders, Fibin direktor za medije in marketing. »Ta del Evrope goji veliko strast do športa, partnerstvo z družbo United Media v več državah pa omogoča sinergijo in višjo stopnjo zavzetosti, kar bo v prihodnjih letih navijačem omogočilo dostop do tekem pod okriljem Fibe.«
United Media je vodilna medijska družba v Jugovzhodni Evropi. Pod svojim okriljem ima 45 televizijskih kanalov, med njimi pet z nacionalno pokritostjo, več kot 15 portalov, časopise, revije, radijske postaje in digitalno distribucijo. Družba je prisotna v osmih državah in zaposluje več kot 2.800 ljudi.