5. 9. 2013, 12:24 | Vir: Liza
"EuroBasket bi moral narod in ekipo združiti v eno"
Evropsko prvenstvo v košarki pa ni le priložnost za košarkarje, da se pokažejo v najboljši luči, od njega si med drugim precej obeta tudi Turizem Ljubljana. Petra Stušek, vodja odnosov z javnostmi, pove, da želijo obiskovalce z Ljubljano in njeno turistično ponudbo očarati do te mere, da se ti vrnejo v Ljubljano tudi kot zasebni gostje ter da navijači in drugi obiskovalci prvenstva v Ljubljani podaljšajo bivanje že med prvenstvom, in to za dan, dva ali celo več.
Kako se pripravljate na EuroBasket?
Kar zadeva Ljubljano, pričakujemo 45.000 prenočitev več kot septembra lani, ko je bila Ljubljana v bistvu že solidno zasedena. Letos pa bo povsem polna, vsaj tako kaže. Ljubljana pričakuje obiskovalce košarkarskega prvenstva pripravljena in turistični vodnik, ki smo ga zasnovali prav za njih, bomo izdali v 36.000 izvodih v več jezikovnih različicah, ki so na voljo na naslednjih povezavah, so pa sicer v tisku: Slovensko verzijo kliknite na: http://issuu.com/visitljubljana/docs/eurobasket_2013_slo_lr.
Kaj si od EuroBasketa obetate v turizmu?
Ljubljana ima poleg dejstva, da je glavno mesto Slovenije, v tem dogodku posebno mesto tudi zato, ker bodo tekme v Ljubljani potekale ves čas prvenstva, tako v prvem delu kot tudi v drugem in v končnici.
Zato smo si v Turizmu Ljubljana zastavili dva cilja: primarni je očarati obiskovalce z Ljubljano in njeno turistično ponudbo do te mere, da se ti vrnejo v Ljubljano tudi kot zasebni gostje, in sicer z družinami in prijatelji. Sekundarni cilj je podaljšanje bivanja navijačev in drugih obiskovalcev prvenstva v Ljubljani že med prvenstvom, in to za dan, dva ali več. S tem se intenzivno ukvarjamo že več mesecev.
Pripravljate kakšno posebno ponudbo ob EuroBasketu?
V ta namen se odvija niz aktivnosti že od novembra 2012, ko smo prvič predstavili EuroBasket ter turistično ponudbo med prvenstvom na eni od največjih svetovnih turističnih borz World Travel Market v Londonu. V nadaljevanju so se vrstile predstavitve še na številnih turističnih sejmih in borzah: TTG borza v Riminiju, Vakantiebeurs v Utrechtu, Matka v Helsinkih, Fitur Madrid, Ferienmesse na Dunaju, Vakantiesalon Bruselj, Holiday World Praga, BIT Milano, IFT Beograd, ITB Berlin, MITT Moskva, Utazas Budimpešta, AITF Baku, Dnevi turizma Zagreb ...
Z EuroBasketom smo izvedli uspešne skupne novinarske konference v Madridu, Beogradu, Zagrebu in med zaključnim turnirjem četverice tudi v Londonu. Obiskovalcem EuroBasketa smo pripravili tudi posebne turistične programe, kot so veslanje po reki Ljubljanici, izleti s helikopterjem nad osrednjo Slovenijo, obisk adrenalinskega doživljajskega parka Geoss, treking po soteski Iški Vintgar, pohod s planšarjem v tradicionalnem oblačilu po slikoviti Veliki planini, obisk Poletnega parka na Krvavcu ...
Mesto in okolico si bo mogoče ogledati z nadstropnim panoramskim avtobusom Veseli Janez, prav tako se bo mogoče udeležiti rednih ogledov Ljubljane. Vse to napovedujemo že precej časa na portalu, tudi v tujih jezikih – ustvarili smo namreč posebno EuroBasket podstran: www.visitljubljana.com/si/prireditve/eurobasket-2013/
Kako bo Ljubljana 'navijala' za naše košarkarje?
Ves čas prvenstva bo v središču mesta mestna navijaška cona. Na Kongresnem trgu si bodo obiskovalci lahko ogledali tekme dnevno na velikem zaslonu, tam bo potekal tudi drug program, zanimiv za obiskovalce mesta in prvenstva. Na Kongresnem trgu in na Bregu se bo odvijal program s številnimi prireditvami, med drugim bodo nastopali akrobatska košarkarska skupina Dunking Devils, plesna skupina Kazina, Gledališče Ane Monro, harmonikarski ansambel Pustotnik, obiskovalce bo večkrat presenetila tudi posebna predstava – tako imenovan 'video mapping' s projekcijo na stavbo Filharmonije.
Na Kongresnem trgu bo tudi informacijska točka, kjer bodo navijači in drugi obiskovalci mestne navijaške cone dobili vse potrebne turistične in splošne informacije, na Kongresnem trgu bo ustrezna gostinska ponudba v gostinskih hišicah. Dogajanje bo tudi na Bregu, kjer bo na 40 stojnicah izbrana kulinarična ponudba z možnostjo degustacije in/ali nakupa zaščitenih slovenskih proizvodov, domače hrane in tipičnih slovenskih vin. To bo nekakšna nadgradnja Ljubljanske vinske poti, ki bo trajala od 4. septembra do zaključka prvenstva.
Med prostimi dnevi na prvenstvu bo turistična ponudba mesta dodatno obogatena. Na Kongresnem trgu in na Bregu bodo s ponudbo iz svojih držav sodelovala tudi veleposlaništva nastopajočih držav na prvenstvu.
Uredila: Suzana Golubov
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču