14. 8. 2023, 13:24 | Vir: STA

Čudovito! Kakšna čast je doletela Luko Dončića: poglejte, kaj je FIBA naredila tik pred začetkom svetovnega prvenstva (VIDEO)

Profimedia

Slovenski košarkarski as se je potrudil, da ni spromoviral le sebe, temveč tudi Slovenijo. Poglejte videoposnetek.

Svetovno prvenstvo v košarki pod okriljem Mednarodne košarkarske zveze (Fiba) je začelo svojo globalno kampanjo "Nothing Else Matters" oziroma Nič drugega ni pomembno pred težko pričakovanim vrhuncem za košarkarje konec tega meseca. Prvo ime kampanje bližnjega svetovnega prvenstva na Japonskem, Filipinih in v Indoneziji je slovenski superzvezdnik Luka Dončić.

Profimedia

Izbor igralcev, ki prikazujejo širok prerez talentov na svetovnem prvenstvu, ki se bo začelo 25. avgusta, ob Dončiću vodijo še kitajski košarkar Zhou Qi in dva junaka držav gostiteljic – filipinski as Jordan Clarkson in Japonec Juta Vatanabe.

Dončić spromoviral Slovenijo in svoj hobi

Kampanja združuje osebne hobije košarkarjev zunaj sezone z njihovimi edinstvenimi talenti na igrišču na način, ki navdušuje navijače. Da bi oboževalcem zagotovili edinstven dostop do svojih junakov in posredovali pristno pripovedovanje zgodb, so vsakega igralca posneli na ikoničnih lokacijah, ki so močno povezane z njihovimi potmi. Dončića so tako snemali v Ljubljani, Clarksona v San Antoniu, Vatanabeja v Mijazakiju in Qija v Qingdau.

Dončić, ki je v videoposnetku dobil največ pozornosti, v Ljubljani igra šah. Dončić je sicer že večkrat povedal, da mu je šah zelo všeč. Dejal je, da ga večinoma igra prek spleta in da večino iger dobi.

Najsodobnejše snemalne tehnike in računalniško ustvarjene slike so uporabili za ustvarjanje gladkega prehoda za vsakega igralca iz osebnega prostega časa v intenzivnost bitke na svetovnem prvenstvu, ki prinaša fuzijo akcije, košarkarskih veščin in osupljive lokacije, še menijo pri Fibi. Vse te elemente so združili, da bi zagotovili vznemirljiv, kinetičen film, ki bo oživil sporočilo #NothingElseMatters po vsem svetu.

Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc