J. B. | 17. 3. 2023, 15:02

Tudi država želi pristaviti lonček: veljaki odhajajo na obisk k Luki Dončiću, vrhunec bo slovenski večer v ligi NBA

Profimedia

Vas mika, da bi si tudi vi v živo ogledali pravi slovenski spektakel, ki se bo zgodil na tekmi Dallasa? Tukaj so podrobnosti.

Da je Luka Dončić v tem trenutku morda celo največji "reklamni produkt" naše države, ni daleč od resnice. Košarkarski zvezdnik ima milijonsko navijaško bazo, kako vpliven je, pa je že pred časom prepoznala tudi vlada Republike Slovenije.

Luka Dončić je eden od ambasadorjev Slovenije in bo naslednji mesec tudi eden osrednjih likov spektakla, s katerim bo Slovenija v Združenih državah Amerike poskušala še nekoliko bolj opozorila nase.

Profimedia

Kot so sporočili z Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport, se bo slovenska delegacija, del katere bosta tudi javna agencija SPIRIT Slovenija in Slovenska turistična organizacija, med 6. in 7. aprilom mudila v Dallasu. "Dogodek predstavlja nadaljevanje uspešne lanskoletne zgodbe in eno v vrsti aktivnosti v sklopu večletne kontinuirane promocije Slovenije, njenega gospodarstva, investicijskih priložnosti in turizma na ameriškem trgu," pravijo na Ministrstvu za gospodarstvo, turizem in šport.

Vrhunec slovenskega obiska se bo zgodil 7. aprila zvečer, ko bo v ligi NBA na sporedu tekma med kluboma Dallas Mavericks in Chicago Bulls, poimenovana 'I feel Slovenia Night'.

Dogodek bo Slovenska turistična organizacija skupaj z Uradom Vlade RS za komuniciranje (UKOM) in Turizmom Ljubljana izkoristila za široko promocijo Slovenije z oglaševanjem na in ob igrišču, v času prekinitev tekme in v promocijsko-razstavnem prostoru v dvorani American Airlines Center.

Sodelovanje v sezonah 2023 in 2024

Tekmo bodo popestrili svetovno znani slovenski akrobati Dunking Devils, ki se jim bo parketu pridružila ljubljanska maskota Zmajček.

Slovenski večer v ligi NBA bo žal nekoliko okrnjen, potem ko je Goran Dragić nedolgo tega zapustil vrste bikov iz Čikaga.

"Z namenom čim večjega dosega ameriške javnosti bo STO sodelovala s košarkarskim klubom Dallas Mavericks z oglaševanjem nacionalne znamke 'I feel Slovenia' na 60 domačih tekmah Dallas Mavericks lige NBA v sezonah 2023 in 2024 ter izvedbo digitalne kampanje za promocijo Slovenije preko komunikacijskih kanalov kluba."

Profimedia

"Dallas z izredno priljubljenim Dončićem tako med mediji kot navijači predstavlja odlično odskočno desko za krepitev prepoznavnosti in ugleda Slovenije kot turistične destinacije po celotnih ZDA in v svetu. Dončić, ambasador slovenskega turizma, je eden od najbolj prepoznavnih osebnosti iz Slovenije v svetu, ki ima zgolj na družbenem omrežju Instagram 8,2 milijona sledilcev. Tekme kluba Dallas Mavericks pa so v sezoni 2021/22 na nacionalnih televizijah v ZDA v povprečju prinesle 5,8 milijona ogledov na tekmo," so sporočili z Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport.

Novo na Metroplay: “Ljudje mislijo, da je podjetništvo bogastvo brez truda!” | Marko Verdev