17. 10. 2023, 13:46

Mastercard Športna akademija uspešno izvedla še 2.. delavnico v živo

Promocijsko gradivo

V Mastercard Športni akademiji se je zaključila druga delavnica v živo. Z ekipo akademije, ki nudi podporo in ozaveščanje mladih športnikov na šestih pomembnih temeljih, so tokratno delavnico izpeljali v Ljubljani v prostorih GYM24, kjer so prisotnim članom akademije bolj podrobno predstavili temelje in sodelovanje s podjetjem 2A Sports Lab. 

Ob tem so mladi športniki dobili veliko teoretičnega in praktičnega znanja na področju sodelovanja s podjetji in ustvarjanju kreativnih vsebin, ki ga lahko znotraj akademije športniki uporabijo za promocijo podjetij. Bolj podrobno so mladim predstavili produkte in izdelke podjetij Teta Frida in Ekosen. 

Akademija nudi podporo mladim športnikom na šestih pomembnih temeljih, ki so neposredno povezani s športom. To so: fitnes in športna prehrana, športna psihologija, fizioterapija in kineziologija (dodana diagnostika), moj prvi posel, družbena omrežja (brand) ter povezovanje z vrhunskimi športniki. Zelo pomemben del akademije so delavnice v živo.

Tokratna delavnica je bila razdeljena na več delov oziroma postaj. Ena izmed teh je bila postaja telesne priprave, na kateri so športniki dobili nekaj teoretičnega in praktičnega znanja s tega področja. Znotraj delavnice so imeli predstavitev osnovnih gibalnih sposobnosti, načina dela z mladimi športniki in primer treninga individualne obravnave.

Druga izmed postaj je bila rezervirana za področje športnih meritev in regeneracije. Na tej delavnici so bile mladim športnikom predstavljene osnove športnih meritev in njihova pomembnost znotraj njihovega športa. Tukaj gre predvsem za meritve telesne sestave, agilnosti, hitrosti, moči, odrivne moči ter gibljivosti. Ob tem so športniki lahko spoznali še nekaj metod s področja regeneracije.

Promocijsko gradivo

"Na delavnici smo predstavili vidike in pomen telesne priprave, športne regeneracije ter športnih meritev. Govorili smo o tem, kako poteka obravnava in delo z mladimi športniki, za koga je dodatno delo na področju telesne priprave primerno, zakaj je smiselno izvajati športna testiranja in meritve ter da je pomembno nameniti telesu dovolj počitka in regeneracije. Delavnica je bila praktično obarvana ter interaktivna z vsemi udeleženci, hkrati pa mislim, da so mladi športniki pridobili usmeritve na zelo pomembnem, a pogosto zapostavljenem področju," je povedal Anže Zdolšek, direktor in eden od ustanoviteljev podjetja 2A Sports Lab.

Tretji del delavnic je bil rezerviran za področje, ki ga je prevzela ekipa športne agencije Proelium. Znotraj te postaje so športniki ustvarjali zanimive foto in video vsebine, vezane za prihajajoče naloge znotraj temelja "Moj prvi posel". Ob tem se je športnikom predstavil referent za marketing in vodja projektov v akademiji in agenciji Proelium, Vid Štuhec. Vid je mladim športnikom predal nekaj zelo pomembnih informacij in smernic v sklopu sodelovanja s podjetji. Največji poudarek je bil na kreiranju primernega medsebojnega odnosa s podjetji, komunikaciji in predvsem odprtosti ter disciplini pri sodelovanju športnika s podjetjem. Športniki so pridobili veliko znanja na tem področju, hkrati pa so lahko ustvarjali veliko kreativnih vsebin, ki jih bodo lahko kasneje uporabili za različne namene. Predstavili so produkte podjetij Teta Frida in Ekosen.

Vid Štuhec

Vid Štuhec

Promocijsko gradivo

Zaključek 2. delavnice v živo je okronalo kratko predavanje s strani poslovnega direktorja Mastercard Slovenije, Luke Gabrovška. Namen predavanja je bil ozaveščanje mladih športnikov o elektronskem plačevanju in vseh pasteh, ki prežijo na uporabnike pri uporabi elektronskih plačilnih instrumentov, predvsem na spletu.

"Mastercard Športna akademija je dodana vrednost in dodatna podpora vsem, ki si želijo postati boljša različica sebe. Je ne samo dodatno orodje za napredek športnikov, ampak tudi dodatna pomoč klubom, trenerjem, športnim zvezam, itd. Naš cilj je predvsem sodelovanje vseh v dobro razvoja mladih športnikov. Pri drugi delavnici v živo smo želeli ponovno dati mladim športnikom nekaj, kar jim bo lahko pomagalo na njihovi poti do napredka. Tokrat smo bolj podrobno predstavili nekaj temeljev, ki se jih nismo lotili na prvi delavnici," je povedal vodja Mastercard Športne akademije, Robert Stojković in ob tem dodal zaključno misel:

"Na tem mestu bi se rad zahvalil vsem strokovnjakom za predanost in željo po sodelovanju ter podpori, ki jo nudijo mladim. Vsi skupaj kreiramo boljše pogoje za vse športnike, ki so del tega družbeno koristnega projekta. Na to smo lahko vsi skupaj zelo ponosni. Zahvaljujem se podjetju 2A Sports Lab in GYM24 za uporabo njihovih prostorov. Nudijo odlične pogoje za delo in jasno je, zakaj so uspešni na svojem področju. Zahvala gre tudi družbi Mastercard za predavanje in vso podporo skozi celotno sezono. Naša ekipa je dala svoj maksimum. Hvaležen sem vsakemu od njih. Za svoj uspeh in napredek pa lahko garantira vsak športnik, ki se zaveda, koliko investira v sebe in v svoj šport ali cilj."

Robert Stojković

Robert Stojković

Promocijsko gradivo

Novo na Metroplay: Nuša Lesar o najlepšem letu svojega življenja, materinstvu in delu voditeljice