21. 9. 2020, 09:57 | Vir: STA

Odzivi medijev: Pogačar, Triumf brez primere, Šampion Elizejskih poljan

Profimedia

Po zgodovinskem uspehu slovenskih kolesarjev na letošnji dirki po Franciji, na kateri je slavil Tadej Pogačar, drugo mesto pa je osvojil Primož Roglič, so bile naslovnice slovenskih časopisov kakopak polne podob slavja mladega, od danes 22-letnega šampiona s Klanca pri Komendi.

Korak dlje kot ostali so šli pri edinem slovenskem športnem časopisu Ekipi SN, ki so strani s kolesarsko vsebino obarvali v rumeno, na naslovnici pa zapisali "Pogacar".

Na prvih desetih straneh z rumenega papirja skačejo tako domači kot tuji odzivi, reportaža iz Pariza, misli o sobotnem kronometru, na zadnji strani pa prispevek o Pogačarjevih starših, ki sta v soboto na poti v Francijo izvedela, da je njun sin zamenjal belo za rumeno. Avtor kolumne, je razglabljal o sobotni "najsijanejši uri" mladega "volka" s Klanca pri Komendi.

Pri Delu so na naslovnici zapisali, "Najboljši Tour de France je bil slovenski", avtor kolumne pa piše o ta čas najboljših kolesarjih na svetu, nalašč pa se izogne pretiranemu vrednotenju ter primerjanju uspeha na Elizejskih poljanah z drugimi slovenskimi športnimi dosežki.

Z Večerove naslovnice skače zapis "Triumf brez primere". Tako kot vsi mediji, se strinja, da sta Pogačar in Roglič spisala zgodovinsko poglavje slovenskega športa. Pogačar pa je po mnenju avtorja osrednjega prispevka kralj dirke po Franciji postal na "Kanibalov način", torej v slogu slovitega Belgijca Eddyja Merckxa, ki je prav tako kot Pogačar majice osvajal kot po tekočem traku.

Dnevnik se je mlademu Pogačarju poklonil z zapisom na naslovnici, "Šampion Elizejskih poljan", dodal pa je še številne mejnike, ki jih je na tem Touru postavil. V notranjosti časopisa so se slovenski dvojni zmagi poklonili z desetimi stranmi "slovenskega Toura" ter s pogovori, odzivi ter potjo Pogačarja in Rogliča do zgodovinskega uspeha.

Poleg tega so slovenski mediji pisali in izpostavljali grenkobo Rogličevega poraza, kar pa je sestavni del športa, ter postregli s številnimi reportažami navijaških zgodb iz Pariza ter iz krajev, od koder prihajata slovenska športna šampiona.

Kar se tiče medijske pokritosti Toura, velja izpostaviti tritedensko delo RTV Slovenija, ki je s poročanjem s terena, z zgodbami iz zakulisja, s številnimi zanimivimi pogovori, studijskim dodatkom ter komentatorsko ekipo v prenosih in z drugimi prispevki potencirala slovensko kolesarsko evforijo v Sloveniji.

Novo na Metroplay: Pogumna Slovenka, ki je sledila svojim sanjam in preplula ocean | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem