18. 1. 2021, 16:12 | Vir: STA
Pogačar novi ambasador slovenskega turizma
Vrhunski kolesar Tadej Pogačar, tudi prejemnik nagrade kristalni Triglav za osebnost, ki je leta 2020 največ prispevala k prepoznavnosti Slovenije v svetu, je novi ambasador Slovenije kot turistične destinacije. V sodelovanju z STO bo navijačem med drugim razkrival svoje najljubše kotičke Slovenije za kolesarjenje in oddih.
Pogačar je v svoji kolesarski karieri nanizal že številne uspehe, močno pa je odmeval lanski, ko je postal prvi Slovenec, ki je osvojil zmago na Tour de France. Na današnji spletni novinarski konferenci je priznal, da v času, ko trenira v Združenih arabskih emiratih, pogreša domovino.
"Lahko se povežem s turističnim sloganom I Feel Slovenia, saj tudi sam čutim Slovenijo. Rad imam našo državo in uživam vsakič, ko sem doma, v tej lepi naravi, sploh ko grem kolesarit," je dejal.
Pogačar sicer v tujini opaža, da tujci vse bolj prepoznajo njega in Slovenijo. "Mislim, da smo kolesarji in športniki nasploh dvignili prepoznavnost Slovenije na višjo raven," je dejal.
Slovenska turistična organizacija (STO) že dalj časa pri promociji Slovenije kot turistične destinacije sodeluje z najuspešnejšimi slovenskimi športniki, kot sta denimo košarkar Luka Dončič in kolesarski as Primož Roglič. Sedaj se ambasadorjem pridružuje še Pogačar, je pojasnila direktorica STO Maja Pak.
"Na STO smo prepričani, da lahko Slovenijo kot destinacijo aktivnega oddiha uspešno promoviramo s pomočjo naših športnikov, ki z uspehi, entuziazmom in srčnostjo navdušujejo milijone ljudi po svetu," je poudarila Pakova. Športniki pripomorejo k dvigu ugleda in prepoznavnosti Slovenije, predstavljajo njene lepote ter možnosti za aktivni oddih. "Z njihovo pomočjo bolj učinkovito delimo vrednote znamke I Feel Slovenia - ljubezen do narave, do aktivnosti v naravi, odgovornost do ohranjanja okolja in tako naprej," je dejala Pakova.
Pogačar bo v okviru sodelovanja z STO predstavljal Slovenijo kot zeleno, raznoliko turistično destinacijo, odlično za aktivni oddih, za priprave športnikov ter za izvedbo vrhunskih športnih dogodkov. Slovenijo in znamko I Feel Slovenia bo predstavljal na svojih kanalih in družbenih omrežjih ter na kanalih STO, sledilcem bo razkrival najljubše kotičke Slovenije, osveščal o pomenu varovanja narave in podobno.
Kolesarjenje je postalo eden od vodilnih slovenskih turističnih produktov v naravi, je poudaril Marko Lenarčič iz združenja Aktivna Slovenija. Med konkretnimi aktivnostmi združenja v smeri krepitve tega produkta je izpostavil povezovanje slovenskih kolesarskih poti z evropsko mrežo ter prizadevanja za kolesarjem prijaznejšo zakonodajo na področju vožnje v naravnem okolju.
Pakova je podčrtala še, da so na STO že v zadnjih letih zaznavali vse večje povpraševanje turistov po aktivnostih v naravi, pandemija covida-19 pa je temu dala še večji pomen. Aktivne počitnice in športni turizem bodo zato v letih 2022 in 2023 tudi osrednja tema promocijskih aktivnosti STO - v trenutnem dveletnem obdobju je to gastronomija.
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču