5. 5. 2022, 15:41
Ženski šport še nikoli ni bil bolj popularen
Naraščajoče skupno število žensk v športu, ki je usklajeno z naraščajočim trendom, je še posebej vznemirljivo za ustvarjanje komercialno trajnostne ponudbe.
Ženske športe je v Združenem kraljestvu v prvih treh mesecih leta 2022 spremljalo rekordnih 15,1 milijona ljudi – povprečni gledalec je dogodke spremljal 54 dodatnih minut več kot lani.
Število ljudi, ki so si med januarjem in marcem ogledali tri ali več minut oddaje o ženskih športih, se je v prvem četrtletju 2021 skoraj potrojilo s 5,06 milijona. Prejšnji rekord 10,2 milijona pa je bil postavljen leta 2019.
Raziskava The Women's Sport Trust kaže tudi, da se je povprečni čas gledanja na osebo skoraj podvojil z 68 minut v tem obdobju leta 2021 na 122 minut letos.
View this post on Instagram
Iz leta v leto raste gledanost ženskih športov
Ženske športe je doslej v letu 2022, do 15. aprila, spremljalo 17,9 milijona ljudi, kar je veliko več kot 6,7 milijona v enakem obdobju lani. Ženska nogometna super liga je bila najbolj gledano tekmovanje, ki je predstavljalo kar 58 odstotkov gledanosti.
Izvršna direktorica Women's Sport Trust Tammy Parlor pravi, da najnovejše številke "potrjujejo zavezo, ki jo izdajatelji televizijskih programov v Združenem kraljestvu dajejo prepoznavnosti ženskega športa brez primere".
"Te spodbudne številke podpirajo naše dolgoletno stališče, da če je ženski šport viden, ga bo občinstvo gledalo," je dejal Parlour.
"Nikoli ni bil boljši čas za blagovne znamke, da bi razmislile o vlaganju v ženski šport."