27. 10. 2020, 18:00 | Promocijska objava
Iz Goričkega v Piran: Franko Bajc v enem dnevu prekolesaril Slovenijo
Slovenija velja za majhno državo. A kljub temu je zelo raznolika in kulturno bogata. V njej najdemo kar štiri različne tipe pokrajin, in sicer alpsko, sredozemsko, panonsko in dinarsko. Eden njenih glavnih čarov je zagotovo to, da lahko praktično vse te pokrajine obiščete v enem dnevu. Tako blizu so si.
Tudi če ste doma iz skrajnega severovzhoda Slovenije, lahko noge namočite v morsko vodo v vsega treh urah, če se na pot odpravite z avtomobilom. Enako velja za prelepo Gorenjsko. Ne glede na to iz katerega konca Slovenije prihajate, so prečudoviti slap Savica, svilnato Blejsko jezero in z gorami obdana pravljična Kranjska Gora v resnici le streljaj od vas.
Za vsak slovenski kraj pa bi lahko rekli da je še posebej čaroben, ko nanj posijejo prvi sončni žarki oziroma, ko jim sonce pomaha v slovo. Tako je razmišljal tudi Franko Bajc, simpatični in vedno nasmejani fant, ki ga je imela slovenska javnost priložnost spoznati v resničnostnih šovih Survivor, Kmetija in Zvezde Plešejo, s svojo mišičasto postavo pa sledilce navdušuje tudi na družbenih omrežjih. Franko je po duši in stasu športnik že od malih nog. Rad se ukvarja z različnimi športi, še raje pa ima posebne izzive.
Šport združil z odkrivanjem lokalnih lepot
Tako se je nedavno domislil prav posebnega. Odločil se je, da bo svojo ljubezen do športa združil s svojo željo po raziskovanju in odkrivanju novega. Slovenijo je želel odkriti prek različnih športnih aktivnosti. Začrtal si je tri poti – kolesarski izlet iz Goričkega v Piran, tek na Šmarno goro in za konec še veslanje do Blejskega otoka. Morda porečete, nič kaj takega, vendar Franko je vsem trem izletom dodal še prav posebno rdečo nit. V vseh je bil njegov glavni cilj ujeti sončni vzhod. Pri prvi in hkrati najzahtevnejši, pa tudi sončni zahod. Ali mu je uspelo?
Budilka je Franka na dan izziva vrgla pokonci že ob 3h zjutraj. Po hitrem zajtrku sredi noči, se je na pot odpravil pol ure kasneje, oziroma natančneje točno ob 3:33h. Svoj podvig je začrtal skozi Mursko Soboto, Dornavo, Ptuj, Frankolovo, Zreče, Celje, Vransko, Domžale, Ljubljano, Vrhniko, Postojno, Kozino, Koper, Izolo in na koncu seveda s ciljem v Piranu.
Kot pove Franko, se je pot začela zelo naporno: »S kolesom še nikdar nisem prevozil več kot 50 kilometrov v enem kosu, zato je bilo kar težko določiti tempo. Tako sem že na začetku naredil rahlo napako, ko sem se pognal s polno močjo. Ampak k sreči sem imel na poti zvesto spremljevalko, Huaweievo pametno uro Watch GT 2 Pro, ki me je sproti opozarjala na vse potrebne parametre, od prevožene poti, do srčnega utripa. Na skoraj 400-kilometrski poti je namreč zelo priporočljivo imeti vodiča, zlasti, če si na takšni poti prvič.«
Čeprav je Franko fizično v tip top formi, se je takšnega maratonskega preizkusa lotil prvič. V letošnjih toplih mesecih je sicer na kolesu preživel nekaj več časa, kot v letih poprej, a kakšnih posebnih priprav in napredne opreme za ta podvig ni imel. Eden od namenov izleta je bil namreč tudi to, da pokaže, da za takšen podvig kakšna posebna oprema tudi ni potrebna.
Ura ga je umirila in mu prilagodila tempo
Franko se je lahko mirne duše osredotočil na lepote Slovenije, ki so ga obdajale, po priporočilu svoje ure Watch GT 2 Pro pa tudi prilagodil tempo, saj ga je čakala dolga pot. Poleg številnih znamenitosti, dvorcev, tradicionalnih slovenskih jedi in starih mestnih jeder, ki jih je spoznal na svoji poti, pa je dan zaključil v enem svojih najljubših krajev, ki je pravi sinonim za romantiko. 366 kilometrov pozneje je namreč s kolesa sestopil v Piranu.
Pravi, da bo na ta izlet ohranil enega najlepših spominov in bi ga priporočil vsakomur, ki ima v sebi vsaj majhno žilico avanturista. Vsakomur svetuje, naj se pred tem dobro spočije in za pot najde sorodno dušo. Vožnja v dvoje ali več je namreč dobra tudi s stališča spodbujanja in reguliranja tempa. Franko se je pri tem sicer zanašal na pametno uro Huawei Watch GT 2 Pro, preko katere je lahko ves čas spremljal srčni utrip, prevožene kilometre in hitrost, na koncu pa je postregla še s podobno analizo poti, vključno z natančno izrisanim zemljevidom.