Živa Avžner | 17. 11. 2021, 18:30
Sara Valenci o svoji blagovni znamki SALVIJA, ki ponuja udobna ter minimalistična oblačila za jogo in prosti čas
S A L V I J A je blagovna znamka za vsakega, ki obožuje udobna oblačila za jogo ali prosti čas. Za znamko stoji modna oblikovalka Sara Valenci, katere prvotna želja ni bila stvaritev blagovne znamke ali profita, ampak se je posledično po množičnem povprašavanju Salvija razvila ravno v to.
M: Kako je nastala znamka Salvija Leisurewear?
S A L V I J A se je razvila kot težnja po čistih, minimalističnih oblačilih za jogo in prosti čas na tem prenasičenem trgu ozkih oblačil, narejenih iz umetnih materialov - ki po mojem mnenju sploh ne sovpadajo s filozofijo joge. Ponavadi stremim k bolj zapletenim modelom, vendar so me nesrečni razpleti v zadnjem času v svetu usmerili v smer trajnostne mode. Oblačila in dodatki so šivani in barvani ročno, ter narejeni za vsakega posameznika posebej, saj ne držimo zalog in s tem tudi poskušamo preprečiti, nepotrebno ustvarjanje oblačil. To pomeni, da naša proizvodnja traja dlje, kot ste vajeni - saj za vse poskrbim sama. Salvija je blagovna znamka s počasno modo.
M: Čemu ste se odločili, da vsak kos izdelate posebej za naročnika in kosov ne izdelujete vnaprej?
Ne držim zaloge, saj tudi količine materiala nimam neomejene. Ponavadi se je zgodilo ravno to, da ni bilo povpraševanja za tiste stvari, ki sem jih pripravila v naprej, zato sem se odločila, da raje podaljšam rok dobave in za vsakega kos zašijem posebej, po želji pa ga lahko tudi prilagodim posebnostim postave.
M: Katera je bila vaša najtežja poslovna lekcija?
Najtežja poslovna lekcija je bila iz umetnika postati poslovnež. Takrat ugotoviš, da je modna blagovna znamka samo par procentov oblikovanja, vse ostalo je logistika in fizično delo.
M: Kot umetnica - kje iščete inspiracijo?
V lepoti in napakah narave.
M: Vaša posebnost je torej, da so oblačila barvana na roko. Kako ste prišli na to idejo in kako izgleda proces?
Že od nekdaj mi je bil všeč proces šibori barvarske tehnike, ki na materialu pusti vzorce, ki jih ne moremo nadzorovati. S tem sem želela simulirati nepredvidljivost narave in narediti oblačila unikatna. Za barvanje sem se odločila, ker sem v glavi imela fiksno idejo barv, ki sem ji želela, ampak bi jih verjetno težko našla na trgu. Trenutno je na voljo 5 barvnih različic, od katerih vsaka predstavlja eno rastlino - zelena simbolizira žajbelj, ki spada v skupino salvij, od tod tudi ime, modra, kot modre hortenzije, koralna kot rdeča pomaranča, črna kot aronija in bela/bež, kot lunaria, oziroma cekinčki, kakor jih poimenujeva midve z babico.
M: V času, ko je vzpon joge res velik, se zdi, da iščemo udobje. Je bilo udobje vaš primarni cilj blagovne znamke?
Udobje, vsekakor, malo pa tudi inspiracija za jogiranje, saj če se počutiš lepega in posebnega, greš rajši na mat. (smeh)
M: Bi želeli izpostaviti še kaj?
Salvije ne bi bilo brez Salvija deklet #salvijagirls in Salvija fantov #salvijamen; ki me vsakodnevno spodbujajo in inspirirajo za nove ideje in kose. Ne gre samo za oblačila, ampak za prijateljstva.
Preberite tudi drugi Dialoge: Violinistka Maša Golob iskreno o tesnobi: »Prišel je trenutek, ko violine sploh nisem mogla vzeti v roke.«
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču