La. P. | 13. 12. 2023, 11:44

Prihaja konkurenca za ustvarjalce vsebin: to je prva slovenska vplivnica, ki jo je zgenerirala umetna inteligenca

Instagram/sara.sever.fox

Tako imenovani AI vplivneži so nova vrsta spletnih osebnosti, ki uporablja tehnologijo umetne inteligence za širjenje svojih sporočil in promocijo blagovne znamke ali podjetja.

Krajina družbenih medijev se počasi, a zanesljivo spreminja. Kot smo poročali nedavno, to zadnje leto zaznavajo številni marketinški strokovnjaki, ki upad zanimanja za "klasične" vplivneže pripisujejo generaciji Z, saj ta ne "pada" na filtrirane objave in draga oblačila, temveč si želi nekaj avtentičnega in drugačnega.

Iz enakega razloga se bodo v težavah verjetno kmalu znašli vplivneži, ki ustvarjajo "mainstream" objave – tipična poza na popularni plaži, brunch z avokado toastom, torbica, ki jo imajo vsi, in podobno. Te objave so si namreč tako podobne, da je vplivneže s tovrstno vsebino nemogoče ločiti med sabo.

Uporabniki pa so naveličani tudi tega, da si nekateri vplivneži kupujejo všečke in sledilce in da hlinijo zanimanje za politične in družbene dogodke ali se opredeljujejo do pomembnih tem, da bi prišli do še več sledilcev.

Nenazadnje pa vplivnežem, sploh generičnim, grozi še nekaj: umetna inteligenca, saj so v vzponu vplivneži, ustvarjeni z umetno inteligenco. "To je nova vrsta spletnih osebnosti, ki uporablja tehnologijo umetne inteligence za širjenje svojih sporočil in promocijo blagovne znamke ali podjetja. Čeprav trenutno še niso tako razširjeni kot druge vrste orodij za spletno trženje, vse kaže, da bodo vplivneži v prihodnosti igrali pomembno vlogo pri razvoju novih marketinških strategij," so zapisali pri digitalni marketinški agenciji Ultimo Imperio.

Morda vas zanima tudi:

V tujini sta na primer priljubljeni "AI" vplivnici Lil Miquela in Aitana, ki sta postali pravi fenomen. Lil Miquela ima na Instagramu skoraj 3 milijone sledilcev in je vredna 125 milijonov dolarjev (približno 115 milijonov evrov), za fitnes vplivnico Aitano z nekaj več kot 200.000 sledilci pa stoji španska agencija Clueless.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Miquela (@lilmiquela)

Po njunem vzoru je zdaj na Instagramu nastala tudi prva slovenska vplivnica, zgenerirana s pomočjo umetne inteligence. Poimenovali so jo Sara Sever Fox in trenutno ji sledi nekaj več kot 6.000 uporabnikov, njeni ustvarjalci, ki ostajajo skrivnostni, pa navajajo, da združuje estetiko, modno osveščenost ter edinstven pristop k ustvarjanju vsebin. Hiter pregled njenega profila nam pokaže, da rada potuje, hodi v fitnes, pozira v spodnjem perilu in počne vse ostale stvari, ki zanimajo sodobne vplivneže.

Kot AI vplivnica prinaša "svež veter v svet družbenih medijev, saj je sposobna samostojno generirati in objavljati vsebine, ki odražajo najnovejše trende in interese njenega občinstva".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by SARA SEVER FOX (@sara.sever.fox)

"Zavedamo se, da gre za precej inovativen pristop k ustvarjanju vsebin na družbenih medijih in prepričani smo, da bo Sara Sever Fox postala pionirka na tem področju tudi v slovenskem prostoru. Njena sposobnost, da se prilagaja spremembam in neprestano ustvarja vsebine, ki odražajo aktualne trende, predstavlja nov mejnik v svetu vplivnic," še pravijo ustvarjalci profila Sare Sever Fox.

Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču