Trendi Promocijsko sporočilo

Ditka Maučec iz United Group: "Mladim nogometašem bo medijska podpora dala dodatno spodbudo, da se dokažejo."

26. 9. 2023, 11:01
Deli
Ditka Maučec iz United Group: "Mladim nogometašem bo medijska podpora dala dodatno spodbudo, da se dokažejo." (foto: Žiga Intihar)
Žiga Intihar

Nekaj edinstvenega se je pripetilo, ko sta moči združila Nogometna zveza Slovenije (NZS) in Telemach, eden vodilnih slovenskih telekomunikacijskih operaterjev, ki je del skupine United Group. Projekt Eon NextGen liga bo 16 najboljšim mladinskim klubom v Sloveniji ponudil dodatno priložnost, da negujejo in bogatijo šport, ki so mu tako zelo strastno predani. Seveda pa bo to nekaj zanimivega tudi za vse ostale ljubitelje nogometa. 

Nova mladinska liga predstavlja vir izjemnih priložnosti za mlade nogometaše. Na eni strani imajo dodatno priložnost, da pokažejo svoje talente in znanje, na drugi strani pa se lahko že v začetnih poglavjih njihove morebitne dolgoletne kariere predstavijo širšemu občinstvu. Za to bo poskrbel televizijski program Sportklub, kjer bodo v vsakem krogu eno od tekem predvajali v živo.

V sezoni 2023/24 se bodo pomerile ekipe Aluminij, Bravo, Tabor Sežana, Celje, Domžale, Gorica, Radomlje, Koper, Krka, Maribor, Mura, Ilirija, Nafta, Brinje Grosuplje, Olimpija in Rudar Velenje. V pričakovanju naslednjih tekem smo z Ditko Maučec, izvršno direktorico za produktno strategijo v skupini United Group, poklepetali o ozadju nastajanja projekta Eon NextGen lige, pa tudi o njenem delu in poslovnih priložnostih, ki se razkrivajo v povezavi športa in telekomunikacij. 

Odlično se znajdete v stroki, ki naj bi bila bolj v domeni moških. Kako se znajdete v tem?

S tem nimam prav nikakršnih težav. Kot ženska se nikoli nisem počutila manjvredno. Odraščala in rasla sem v moškem svetu, zato pred njim nikdar nisem čutila nikakršnega strahu. V poslovni svet sem vstopila pogumno, odločena, da pokažem, kaj znam. S svojo delavnostjo, predanostjo in znanjem sem prepričala ljudi okoli sebe, da sem sposobna, to pa so potrjevali tudi moji rezultati. Pri vsem tem veliko šteje tudi samozavest, bi pa med svoje prednosti uvrstila še odprtost, neposrednost, spoštovanje dogovorov, kar je vse zelo pomembno.

Glede stroke, v kateri delujem, pa lahko rečem, da imam tudi srečo, ker imam rada tehniko, te stvari me res zanimajo. Rada jih razumem in za vsak morebitni izziv skušam najti ustrezno rešitev.

Naletite kot ženska na kakšne težave, ki jih moški pravzaprav ne poznajo?

Na to bi težko odgovorila, lahko pa rečem, da imamo tudi ženske v poslovnem svetu kakšno prednost. Denimo, da smo bolj čustvene, empatične. Sicer pa se delitvam po spolu najraje izogibam, pomembno je, koliko je nekdo sposoben. Tako moški kot ženske moramo trdo delati za dosego ciljev in si prizadevati za njihovo uresničitev. Veseli me, da imamo tako v Telemachu kot v United Group raznovrsten kolektiv, ki sestavlja zmagoviti mozaik.

Kako poteka vaš dan? Predstavljamo si, da se delo nikoli ne konča? Kaj vas žene naprej? Nikoli ne delujete utrujeno …

Res je, na mojem položaju ni delovnika od 8. do 16. ure, imam pa izjemno srečo, da v svojem delu neizmerno uživam. Moje delo je moj način življenja, zato mi res ni težko, še posebej, ker je tudi zelo raznovrstno. Veliko potujem v druge države, v katerih je prisotna skupina United Group, kjerkoli že sem, pa računalnik zaprem bolj proti večeru. Je pa res, da hodim zgodaj spat, ker tudi zgodaj vstajam in večinoma je del moje jutranje rutine trening, saj zelo rada hodim v fitnes. Skušam se čim več gibati, rada denimo tudi smučam, poseben užitek pa je zame vožnja z motorjem. Morda prav zaradi teh konjičkov ne delujem utrujeno, saj me napolnijo z energijo, ne le telesno, ampak tudi mentalno.

Kateri izzivi so vam najljubši?

Poslovni svet je poln izzivov, ti nas čakajo na vsakem koraku, pomembno pa je, kako se nanje odzoveš. In mislim, da se z ekipo na Telemachu in United Group pri tem odlično znajdemo. V svetu telekomunikacij je morda izzivov še več, saj se stvari izjemno hitro spreminjajo, v Sloveniji pa je tudi trg izjemno konkurenčen. V tej dinamičnosti naravnost uživam, najljubši izzivi pa so tisti, ko je treba narediti nekaj novega, zasnovati novo strategijo. Sestanki z ekipo, »brainstorming« in na koncu super produkt. To me vedno znova opomni, zakaj tako zelo uživam v svojem delu.

Že nekaj let sodelujete z Nogometno zvezo Slovenijo. Kako je prišlo do nadgradnje tega sodelovanja?

Da, pred dobrima dvema letoma smo postali generalni sponzor prve slovenske nogometne lige – Prve lige Telemach. A tako kot v poslu tudi pri naših številnih sponzorstvih vseskozi razmišljamo o nadgradnjah. Kot vemo, je nogomet najpomembnejša postranska stvar na svetu in četudi v Sloveniji gojimo zares številne športne panoge – in smo vsekakor fenomen po uspešnosti –, je tudi pri nas prav nogomet prisoten v vsaki vasi. In ker želimo vrniti skupnosti, v kateri delujemo, na čim več načinov, smo se odločili, da dodatno podpremo mlade nogometaše. To je naša prihodnost in posvečati se ji moramo že zdaj. Ni naključje, da je Telemach pred kratkim začel predstavljati kampanjo »Vedno v igri«, ki med drugim poudarja tudi to, da ne mislimo zgolj na sedanjost, ampak tudi na prihodnost.

Nam lahko nekaj več poveste o EON NextGen ligi?

Z novo sezono se prva slovenska mladinska nogometna liga predstavlja v prenovljeni podobi. V EON NextGen ligi ni več kadetov, glavna novost pa je, da lahko trenerji poleg igralcev do 19. leta starosti na vsaki tekmi na igrišče pošljejo štiri leto dni starejše nogometaše. To spremembo so pozdravili vsi poznavalci in njim moramo zaupati. Zelo pomembno za igralce je tudi, da so prenosi tekem na programih Sportkluba, in upam, da jim bo medijska podpora dala dodatno spodbudo, da se pokažejo in dokažejo, hkrati pa si želimo, da bi se počasi privadili na soj žarometov in bodo s tega vidika pripravljeni, ko bodo zablesteli na velikem odru. To je za njih svojevrstna odskočna deska.

Kaj pričakujete od projekta?

Seveda smo v njem videli tudi poslovni potencial. Kot radi rečemo: na mladih svet stoji … Tudi telekomunikacijski. Mladinska liga, ki je še posebej zanimiva za prijatelje igralcev, njihove brate in sestre, poleg staršev, seveda, je vsekakor eden od načinov, kako se približati mladim. Ti imajo seveda povsem drugačne komunikacijske navade in želimo jim predstaviti naše storitve, ki vsebujejo vse, kar potrebujejo: neomejene količine prenosa podatkov, zelo visoke hitrosti, priljubljene vsebine pa lahko gledajo kjerkoli in kadarkoli. 

Tudi sami radi spremljate nogomet?

Seveda, in to že od malih nog. Moj oče je bil namreč nogometni trener, tako da sem ob nogometnih igriščih preživela res veliko časa. Odkar pomnim, so bili del mojega življenja obiski nogometnih treningov in tekem. Vesela sem, da naše podjetje podpira tudi nogomet, in z veseljem grem tudi dandanes na tekme, če mi to le čas dopušča. Seveda pa kot Prekmurka nikdar ne skrivam, da moje srce bije za eno in edino Muro.