14. 4. 2023, 14:15 | Promocijska objava
E-šport: izguba časa ali panoga prihodnosti?
Evropska pobuda, ki skozi kulturno izmenjavo združuje izobraževanje in igre, da bi opolnomočila mlade na področju zaposlovanja v industriji e-športa.
V današnji digitalni dobi so videoigre in e-športi iz rekreativnih dejavnosti prerasli v hitro rastočo svetovno industrijo. Skupina mladih navdušencev, ki se zaveda tega premika, ob podpori mladinskih organizacij utira novo pot. Njihovo poslanstvo, ki ga podpira program Erasmus+, je izkoristiti potencial iger, si prizadevati za trajnostno vključevanje na trg dela ter spodbujati medkulturno učenje.
Namen pobude za mladinsko izmenjavo je opolnomočiti mlado igralsko skupnost z vključitvijo v evropski projekt. Namen tega vključevanja je spodbujati medkulturno učenje in udeležence usposobiti za prihodnost v sektorjih videoiger in e-športa. Projekt se osredotoča na razumevanje zapletenosti igralne industrije, raziskovanje poklicnih poti in obvladovanje organizacije dogodkov e-športa.
V šestih dneh se je zbralo 30 udeležencev iz Portugalske, Španije, Estonije, Poljske in Slovenije. V začetni fazi izmenjave so si ti udeleženci izmenjali znanje, izkušnje in poglede na industrijo e-športa v svojih državah. Na nadaljnjih delavnicah so se poučili o priložnostih in nevarnostih na področju e-športa ter se poglobili v nianse organizacije e-športnih dogodkov.
Vrhunec programa je bil obisk osrednje slovenske prireditve s področja iger, sejma Game Gang Show. Ta obisk je udeležencem omogočil neposredne izkušnje z organizacijo e-športnih dogodkov, saj so lahko sodelovali pri aktivnostih in vodili strukturirane razprave z udeleženci in organizatorji.
Udeleženci so tako pridobivali ključna znanja in spretnosti za sektor e-športa ter celovito razumevanje psiholoških in ekonomskih vidikov videoiger. Seznanili so se tudi z najnovejšimi tehnologijami navidezne in razširjene resničnosti. Praktične izkušnje na dogodku e-športa so skupaj z mentorstvom strokovnjakov iz panoge zagotovile neprecenljiv vpogled v organizacijo dogodkov in tržno pozicioniranje. Splošna vizija je večja vključenost mladinskih organizacij v e-športe in jasna pot za udeležence na tem dinamičnem področju.
Z izobraževanjem, izkušnjami iz prve roke in medkulturno izmenjavo je naslednja generacija navdušencev nad e-športom pripravljena pustiti trajen pečat v panogi. To pobudo so organizirali partnerji iz vse Evrope, med njimi gamingHOUSE iz Slovenije, Associacao Selfmade s Portugalske, Avatud Ühiskond MTÜ iz Estonije, La Vibria iz Španije in Furora s Poljske. Projekt je sofinanciran s strani programa Erasmus+ in nacionalne agencije MOVIT.