Kaj lahko in česa ne smete vzeti iz hotelske sobe?

29. 10. 2022, 07:00 | R.S.
Deli
Kaj lahko in česa ne smete vzeti iz hotelske sobe? (foto: Profimedia)
Profimedia

V nekaterih državah hotelskim gostom zaradi tatvin grozi tudi zaporna kazen, zato previdno, če se odpravljate na dopust.

Večina hotelov želi, da se med bivanjem pri njih počutite kot doma. V hotelski sobi lahko najdete pisala, mila in šampone, ki jih lahko vzamete domov. Preostali predmeti pripadajo hotelu - če vas ujamejo pri kraji, boste morda morali plačati kazen. Preden začnete polniti svoj kovček z vsemi ljubkimi malenkostmi, morate prebrati, kaj lahko in česa ne smete pograbiti iz hotelske sobe.

Brezplačni izdelki 

Majhne stekleničke šampona, balzama in losjona si lahko prilastite. Prav tako lahko vzamete vrečke sladkorja. Hotelske copate bodo po vašem odhodu zavrgli, zato jih lahko zapakirate.

Brezplačne so tudi pisalne potrebščine - pisala, papir za beležke, razglednice in ovojnice. Ker imajo omenjene stvari logotip hotela, jih štejejo za brezplačno oglaševanje.

Česa ne smete vzeti iz hotelske sobe

Gostje včasih vzamejo brisače, likalnike, sušilnike za lase, blazine in odeje, bolj domiselni in drzni pa tudi kabelske sprejemnike, radie, stenske ure, slike, pepelnike, žarnice, TV-daljince in celo Sveto pismo. Vsi ti predmeti pripadajo hotelu in naj tam ostanejo tudi po vašem odhodu.

Britanka noče vrniti ukradene dragocene slike, čeprav ji umetnina ni všeč

Kopalne halje je treba tudi pustiti za sabo, saj jih po tem, ko jih nosite, operejo. Če ste v dvomih, ali je nekaj zastonj ali ne - pokličite na recepcijo in vprašajte.

Posledice tatvine v hotelu

Če nekaj vzamete iz hotelske sobe, lahko pričakujete dodaten strošek na računu. Halje in brisače gostje tako pogosto ukradejo, da mnogi hoteli zdaj ceno navedejo na obešalniku. V nekaterih državah je hotelskim gostom grozila tudi zaporna kazen zaradi tatvin, na primer brisač. 

Na Bookingu smo preverili, koliko boste odšteli za oddih med krompirjevimi počitnicami (cene so vrtoglave)

Novo na Metroplay: “Zdravstveno komuniciranje mora temeljiti na znanstvenih, preverljivih dejstvih!” | Mitja Vrdelja