Ali ste vedeli, da naj bi z letošnjim letom že skoraj 30 % svetovne delovne sile predstavljala generacija Z (torej osebe, rojene med letoma 1996 in 2012)? Generacija, ki odločno vstopa na trg dela in za katero pogosto slišimo, da je lena, neosredotočena in neprofesionalna. Pa je res?
Če zadevo pogledamo z zornega kota vrednot, je največja odlika te generacije, kako zelo ji je mar. Podobno kot milenijci so tudi predstavniki generacije Z pokazali, da se strastno zavzemajo za družbena vprašanja in popolno enakost.
Integriteta: ključ do zaupanja
Za generacijo Z je integriteta temeljna vrednota. Na delovnem mestu si želijo transparentnosti, poštenosti in zaupanja. Iščejo delodajalce, ki ne zgolj govorijo o svojih vrednotah, ampak jih tudi živijo. Morajo biti verodostojni in se držati obljub. To, da znajo prevzeti odgovornost je ključnega pomena, saj na tak način ustvarjajo kulturo zaupanja in sodelovanja.
Kako pritegniti generacijo Z?
Če želite privabiti in obdržati talent iz generacije Z, se boste kot delodajalec morali potruditi in finančne stimulacije ne bodo dovolj. Mlajšo generacijo boste dobili na svojo stran, če boste kot podjetje upoštevali njihove želje:
- Fleksibilno delovno okolje
- Skupni cilji
- Pravično plačilo
- Integriteta in transparentnost
- Priložnosti za učenje in razvoj
- Raznolikost in vključevanje
- Podpora na področju duševnega zdravja
Generacija Z s svojo edinstveno perspektivo in vrednotami prinaša na trg dela svežo energijo, ki lahko organizacije spodbuja k pozitivnim spremembam. Prišel je čas, ko jim moramo resnično prisluhniti.
Sodelujte v nagradni igri!
Ali poznate podjetje, ki sledi zgoraj omenjenim vrednotam in si zasluži laskavi naziv Ugledni delodajalec 2024? Izpolnite anketo in se vključite v žrebanje za 6 brezplačnih letnih vinjet 2A in druge bogate nagrade. Select Box, električni skiro, iPhone 14 (128 GB, Starlight) so z malo sreče lahko tvoji!