L. PA. | 18. 1. 2024, 18:00
"Vrečka za sendvič" za 3000 evrov: še ena bizarna modna domislica, ki je razdelila splet
Torbico, ki so jo nedavno predstavili pri prestižni francoski modni hiši Louis Vutton, je navdihnila – vrečka za sendvič.
Se spomnite Balenciagine nakupovalne torbe v modri barvi, ki je bila popolna kopija nakupovalne torbe, ki jo dobite v Ikei, le da je bila namesto iz plastike narejena iz usnja, zanjo pa bi morali namesto 60 centov odšteti okoli 2000 evrov? Ponošenih superg iste znamke, ki bi vas stale 1700 evrov? Ali pa mini torbice Saint Laurent v obliki škatle za malico?
Ne glede na to, kako radi imate sicer modo – včasih je modne trende preprosto nemogoče razumeti. V podobno kategorijo spada tudi torbica, ki so jo nedavno predstavili pri prestižni francoski modni hiši Louis Vutton, navdihnila pa jo je – vrečka za sendvič.
Odzivi so pričakovano mešani: nekateri menijo, da je modnim oblikovalcem res že zmanjkalo navdiha, drugi hvalijo njeno drznost in originalnost.
View this post on Instagram
Vuittonova "vrečka", ki so jo začeli prodajati 4. januarja letos, seveda ni papirnata, temveč je narejena iz kakovostnega usnja, notranjost pa je podložena s tekstilno podlogo in skriva majhen predal, poroča portal Style.Over.Net.
Morda vas zanima tudi:
Dizajn je delo Pharrella Williamsa, znanega glasbenika in producenta, ki je pri Louis Vuittonu od lanskega poletja kreativni direktor za moško modo. Ustvarjalec ne skriva, da ga je navdihnila klasična papirnata vrečka za sendvič, vendar jo je želel poustvariti v oranžni barvi, značilni za Vuittonove nakupovalne vrečke.
Vrečka oziroma torbica ima tudi zapiralko v modri barvi, da se dragocenosti (ali sendviči), ki jih boste v njej prenašali, ne bodo izgubile.