Uredništvo | 2. 10. 2024, 09:51
Le redke znane Slovenke niso nosile njenih kreacij: ob okroglem jubileju se je Maja Štamol Droljc lotila posebnega izziva (FOTO)
Maja Štamol Droljc letos praznuje 20 let delovanja svoje blagovne znamke. Od leta 2004 uspešno gradi svojo modno zgodbo in ustvarja prepoznaven stil kreacij.
Na prehojeno pot je Maja Štamol Droljc v vseh teh letih zelo ponosna, saj s svojim ročnim delom in izdelavo oblačil po meri uspešno konkurira množičnim blagovnim znamkam. V vseh letih ustvarjanja je sodelovala na različnih natečajih, razstavah, modnih revijah ter tednih mode doma in po svetu, za svoje delo pa je bila tudi večkrat nagrajena.
“Le redke znane Slovenke, med katerimi so pevke, igralke, športnice, voditeljice, niso nosile vsaj ene mojih kreacij. Zato mi je v največjo čast ob tem praznovanju prav zaupanje rednih strank, poslovnih žensk, žensk iz sveta diplomacije ter tudi čisto vsakdanjih modnih navdušenk, ki cenijo našo kreativnost, unikatnost, kakovost ter veliko pozornost, ki jo posvečamo materialom in detajlom," razkrije modna oblikovalka ob praznovanju.
Proslavljanje jubileja je začela letos spomladi z modno revijo v Dublinu. V zahvalo za dolgoletno podporo je v LJFW shopu, kjer so sicer vedno na voljo njene kreacije, pripravila sprejem za medije ter dolgoletne poslovne partnerje, ki so ji stali ob strani tudi pri organizaciji tega dogodka. Vesela je, da so se nekateri sponzorji odzvali njenemu povabilo k sodelovanju in jo spremljajo tudi zdaj.
Kopitarna iz Sevnice, slovensko podjetje, je s sodelovanjem z Majo v zadnjih petih letih postalo prepoznavno tudi v svetu modne obutve. Vse modne navdušenke bodo letos na LJFW navdušene nad limitirano serijo natikačev, ki jih bo Maja predstavila na modni reviji ob zaključku tedna mode v Ljubljani.
Častno mesto na letošnjem tednu mode
Organizator ji je letos namenil častno mesto, saj bo hkrati zaključila letošnjo modno edicijo. Njena kolekcija bo obsežna, vključevala bo tudi pregled njenih uspešnih krojev iz preteklosti, predstavljenih na nov način in izdelanih iz materialov, ki so že na zalogi. Pri snovanju je želela ostati racionalna in se izogibati nakupu novih tkanin. V kolekciji bo tudi nekaj starejših kosov, saj želi pokazati, da so njene kreacije kakovostne, nosljive ter brezčasnih krojev in detajlov.
Na koncu sledi še presenečenje – odzvala se je povabilu k sodelovanju na področju, za katerega sama pravi, da ji ga zagotovo ne bi pripisali, a bo o njem v prihodnje zagotovo še veliko slišati. Maja se je namreč lotila prav posebnega izziva, v katerem je v partnerstvo vstopila skupaj s SupCom in Nino Valant.
Nina Valant je na dogodku razkrila: "Ko se je dve leti nazaj začela razvijati zgodba o otroških supih SupCo, si niti slučajno nisem predstavljala, da bomo že pred drugo obletnico predstavljali tudi ženske supe. Otroški supi so bili res dobro sprejeti, mi je pa večkrat kakšna mamica napisala, da zakaj ne bi naredila še lepih ženskih supov. Ko sem razmišljala o tem, sem vedela, da se tega ne bom lotila sama. Prva in verjetno edina izbira je bila Maja Štamol, s katero se poznava že 15 let in sva v vseh teh letih stkali prijateljstvo, ki se je začelo, ko sem še v svojih novinarskih letih Majo in Staneta snemala, ko sta posvojila Žani," je povedala Nina Valant, ustanoviteljica blagovne znamke SupCo, Maja pa je o sodelovanju dodala:
"Navdušena sem bila nad njenim predlogom, hkrati pa sem se zavedala, da je to zares zunaj moje cone udobja. Pa sem si takrat vseeno rekla, da bi lahko ob 20. obletnici delovanja naredila nekaj posebnega. In tako so nastali štirje ženski supi z res lepimi in unikatnimi potiski. Prepričani sva, da je to lep začetek najine skupne zgodbe in da boste že prihodnje poletje na plaži zažigale s supi Maja Štamol X SupCo ter še kakšnim nujnim morskim dodatkom, ki pa naj za zdaj ostane skrivnost."
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču