L. PA. | 8. 9. 2023, 06:00
To je največja stilska ikona nove generacije – kaj je skrivnost njenega uspeha (in pričeske)?
Po njenem občutku za modo se zgledujejo mlada dekleta, pri komaj šestindvajsetih letih pa velja tudi za eno najpremožnejših vplivnic na Švedskem – njeno premoženje je bilo letos junija ocenjeno na malo manj kot pet milijonov evrov.
Vse, česar se dotakne, se spremeni v zlato. To brez dvoma drži za Švedinjo Matildo Djerf, ki pri komaj šestindvajsetih letih velja za eno najpremožnejših vplivnic na Švedskem – njeno premoženje je bilo letos junija ocenjeno na malo manj kot pet milijonov evrov.
Pravijo ji tudi "it" dekle TikToka, saj so prav njene modne kombinacije in pričeske tiste, med tistimi, ki si jih mlada dekleta, ki so v največji meri prisotna na tem družbenem omrežju, trenutno najbolj želijo posnemati. Na Instagramu ji sledijo malo več kot trije milijoni ljudi, na TikToku milijon in pol, na milijone ogledov in všečkov pa imajo tudi njeni posnetki in fotografije, ki jih delijo drugi uporabniki, sploh pod ključnikom #matildadjerfhair (lasje Matilde Djerf).
Ikoničnost njene pričeske za generacijo Z se morda lahko primerja s privlačnostjo, ki jo je imela za milenijce pričeska Rachel (Jennifer Aniston) iz Prijateljev, so zapisali v članku o njej za portal Byrdie.
A kdo sploh je, kako je dosegla takšno popularnost – in predvsem, zakaj so vsi tako obsedeni z njenimi lasmi?
Od YouTuba do lastne modne znamke
Matilda Djerf je bazo sledilcev na družbenih omrežjih začela pridobivati leta 2016, skozi YouTube vloge o svojih potovanjih in delu modela, ki ga je takrat opravljala. Že takrat je veliko pozornosti pritegnil njen videz "it" dekleta in modni slog, ki ga opisujejo kot popolno mešanico skandinavske estetike, ležernosti, nostalgije devetdesetih in elegance, ljudje pa so cenili tudi njeno pozitivnost in dostopnost.
Ko se je preselila na druge platforme, kot je Instagram, in prvotnim vsebinam dodala tudi lepotne in modne objave ter objave življenjskega sloga, se je število njenih sledilcev skokovito povečalo. Leta 2019 je skupaj s partnerjem Rasmusom Johanssonom predstavila svojo modno znamko Djerf Avenue, ki temelji prav na klasičnih, a kljub temu modnih kosih, kakršni sestavljajo njeno garderobo.
Zlobni jeziki znajo sicer pripomniti, da so njeni kosi precenjeni (za običajno preveliko srajco Djerf Avenue boste na primer morali odšteti okoli 130 evrov) in da se prodajajo le zato, ker vsa dekleta mislijo, da bodo z njimi videti kot Matilda Djerf – na marsikom, ki ga narava ni blagoslovila z enako postavo in obrazom, pa izpadejo malodane smešno.
View this post on Instagram
Prvi korak do njenih las? Frufru v obliki zavese in "stopničke"
Za portal Byrdie je vplivnica povedala, da dolgo ni povsem dojela, kako obsedeni so ljudje z njenimi lasmi. "Mislim, da sem živela v zanikanju. Ker zame so to pač samo moji lasje. Vse skupaj je res nepričakovano in ni mi čisto jasno, zakaj so ljudje tako obsedeni z njimi."
Ko je bila mlajša, je preizkušala veliko trendov na področju pričesk, od "ombré" tehnike, intenzivne blond in rdečih pramenov v laseh. A čez čas se je želela vrniti k bolj naravnemu videzu, zato se je odločila za nevpadljive pramene. "Rezultat je bil zelo naraven videz, kot bi moji lasje posvetlili zaradi sonca. In potem sem jih kar pustila tako, ker sem veliko potovala in imela zaradi nastavljanja soncu tako ali tako ves čas lep odtenek, do časa korone, ko so se potovanja ustavila. Takrat sem se spet odločila za pramene in od takrat jih imam ves čas. Zdi se mi, da je ta stil pričeske v kombinaciji s frufrujem, ki ga nosim od leta 2017, najbolj primeren zame."
Poleg daljšega frufruja v obliki zavese ("curtain bangs") ima lase postrižene za stopničke. Pravi, da je zelo pomembno, da ugotoviš, kako dolg frufru ti najbolj pristaja, pa tudi, kje je tvoja naravna prečka, da si lahko lase posušiš v skladu s tem.
Do čudovito polnega videza pričeske pa pride s pomočjo priljubljenega oblikovalca las Dyson Airwrap, a če se vam zdi njegova cena preveč zasoljena, po njenih besedah čudeže delajo tudi stare dobre navijalke.
View this post on Instagram
Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc