Petra Windschnurer | 2. 3. 2021, 10:19

5 nasvetov, kako čim bolje prodati svoje stare stvari

profimedia

Analiza modnega trga predvideva, da bi lahko preprodaja starih športnih copat do leta 2030 dosegel 30 milijard ameriških dolarjev prometa. Ob današnjem dnevu starih stvari (2.marec) pokukajte na največkrat obiskani spletni mesti Depop in Vinted in se tudi sami prepričajte, da je svet nadaljnje preprodaje oblačil in modnih dodatkov več kot samo vzgib za dodatni zaslužek. In vendar ...

'Najboljši nasvet, ki bi ga lahko svetovala nekomu, ki si želi začeti prodajati svoje stare izdelke na spletu, je ta, da posnamete dobre fotografije in poskrbite, da bo vaš opis jasen, ki vključuje vse potrebne informacije o sestavi materiala, merah ... oziroma pokukajte na profile res dobrih prodajalcev in poglejte, kaj delajo dobro oni in se učite.' , pove Abena, ki je v enem letu s preprodajo na Depop zaslužila 4621 €.

Na vprašanje o trenutnih trendih nadaljnje prodaje je Abena odgovorila: 'Opazila sem, da se je povečalo povpraševanje po takoimenovanih preppy pleteninah, na primer brezrokavnikih. Prav tako se zelo dobro prodajajo retro pletenine z tridimenzionalnimi vzorci kit, še posebej tiste z V izrezom.'

5 nasvetov kako čimbolje preprodati svoje stare stvari
  • 1. Podrobni opisi izdelkov

Bistveno je, da v svojem opisu zajemate vse pomembne informacije, ki bi jih potencialni kupec moral vedeti. To bo strankam pomagalo razumeti, kaj kupujejo, in zmanjšalo število zastavljenih vprašanj ter povečalo hitrost prodaje. Prizadevajte si, da opis ostane v mejah 120 besed, saj kupci morda nimajo časa za branje. Opis mora vsebovati ime blagovne znamke, mere, oziroma velikostno številko, stanje in vrsto materiala. Poleg tega je dobro izpostaviti tudi vse edinstvene podrobnosti prodajnega kosa, na primer ročno vezenje, saj to kupcu omogoča jasnejši vpogled kaj kupuje in večjo privlačnost izdelka. Eden najpomembnejših vidikov vašega opisa so hashtagi. Uporaba hashtagov, ki se nanašajo na vaš izdelek, bo pomagala privabiti kupce, na katere upate. Platforma Depop ima npr. največ pet hashtagov, zato se prepričajte, da so tisti, ki jih izberete, ustrezni. Izogibajte se pošiljanju opisa z nepotrebnimi hashtagi, saj boste zaradi tega videti nezaupljivi.

  • 2. Naložite unikatne, a jasne fotografije

Drug pomemben korak pri zagotavljanju prodaje je zagotovitev, da vaše fotografije jasno prikazujejo izdelek. Prodajalci prepogosto pošiljajo fotografiraje slabe kakovosti. Slika je bodis pretemna ali ima filter, ki popači dejanski videz prodajnega predmeta. Med ključne napake sodi tudi neurejeno ozadje. Dobra osvetlitev in razporeditev sta bistvenega pomena za poveličevanje starih predmetov, saj jih prikazuje na najboljši možen način. Z doslednim slogom fotografiranja boste med kupci vzbudili zaupanje, saj bolj kot so vaše fotografije uradne in urejene, bolje se boste odrezali pri prodaji.

  • 3. Pazite na trende 

Spremljanje trendov je izredno pomembno pri spletni prodaji starih izdelkov. To še posebej velja pri prodaji oblačil, saj se stari modni trendi pogosto vračajo. Če si ogledate strani preverjenih prodajalcev, boste lažje razumeli, kaj je trenutno v trendu.  

  • 4. Prijazna in hitra storitev za stranke

Bistvenega pomena je hiter odziv na poizvedbe. Strankam odgovorite najkasneje v enem dnevu. To vam bo pomagalo hitreje prodati predmete. Ob tem je pomembno tudi to, da ste dostopni. To vam bo pomagalo vzpostaviti odnos s kupcem in povečati njegovo zaupanje, zato bo z veseljem nakupoval pri vas tudi v bodoče.

  • 5. Ponudite svežnje popustov

Če imate možnost poskusite s ponudbo paketnih popustov. V opisu izdelkov navedite, da ste pripravljeni ponuditi izdelke po znižani ceni, če kupijo več kot en izdelek. To bo kupca spodbudilo k večjemu ogledu stvari, ki jih prodajate!

Prispevek je nastal v sodelovanju z money.co.uk

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj