A. Kl. | 16. 3. 2022, 15:28
Kri ni voda: Slavni mama in hči skupaj pozirata v seksi sandalih
Simpatična hči po stopinjah svoje prav tako simpatične matere stopa že desetletja, zdaj pa skupaj nastopata še v modni kampanji za čevlje Stuart Weitzman.
Govora je seveda o Kate Hudson in Goldie Hawn, ki sta si pred objektivom nadeli seksi sandale omenjenega ameriškega mojstra luksuzne obutve - prva rdeče, druga bele.
Priljubljeni svetlolaski sta zvezdnici aktualne kampanje znamke Stuart Weitzman z naslovom Live Every Moment (Živi vsak trenutek).
View this post on Instagram
"Mama mi je bila vedno v navdih in je na veliko načinov temelj vsem mojih vrednot. Ni dvoma, da sem podedovala njeno ljubezen do življenja in vsega, kar prinaša, tako velikih kot malih stvari," je v promocijskem besedilu povedala Kate, že nekaj časa ambasadorka omenjenega podjetja.
42-letna nominiranka za oskarja v komediji Skoraj slavni in zvezdnica več romantičnih komedij - za ta žanr je specializirana tudi njena mama - je razkrila še, da je Goldie naravnost obsedena z Weitzmanovimi čevlji.
View this post on Instagram
"Imam poseben del omare, namenjen samo njegovim čevljem, tako da si lahko predstavljate, kako navdušena sem bila nad nastopanjem v kampanji," je priznala 76-letna igralka in dodala: "Še bolj kot to pa sem bila vesela, da sem lahko dan preživela s hčerjo. Opazovati jo, kako žari, mi vedno prinese toliko veselja."
Kampanja ima tudi človekoljubno noto, saj gre vštric s programom Vital Voices, ki se pod sponzorstvom slavnega čevljarskega podjetja zavzema za podporo ženskam v vlogi vodij pri reševanju različnih izzivov na svetovni ravni.
Kate in Goldie pa nista prvi par matere in hčere v kampanji Stuarta Weitzmana: lani sta s serijo prikupnih fotografij znamko zastopali teniška zvezdnica Serena Williams in njena malčica Olympia Ohanian.
View this post on Instagram
Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc