N. V. | 14. 7. 2022, 20:25

Razkrivamo: zakaj rdeča šminka privlači?

Profimedia

Nova zanimiva raziskava je pokazala, da moške ustnice privlačijo celo bolj kot ženske prsi.

Rdeče ustnice pričarajo v misli dolgoletni seznam fatalnih dam, začenši z ikonično Marilyn Monroe.

Zanimalo nas je, zakaj so rdeče ustnice že dolga leta simbol seksapilnosti in poželjivosti?

Ženske ustnice

Za začetek je treba povedati, da je to zgolj način poudarjanja že tako izjemno seksapilnega dela telesa: ustnic. Univerza v Manchestru je leta 2010 izvedla študijo, v kateri so raziskovalci deset sekund spremljali oči moških, ko so bili soočeni s fotografijami žensk (od glave do pet), in ugotovili, da so njihovi subjekti večino časa strmeli v ustnice žensk, preden so gravitirali drugam (vključno s prsmi). Poleg tega so ugotovili, da so moški dlje strmeli v ženske ustnice, če so bile pobarvane rdeče.

Ste z rdečo šminko res videti mlajše?

Z bolj površinske leče je nedavna študija skupine za raziskave in razvoj pri Chanelu pokazala, da lahko rdeča šminka pomaga ženski, da je videti mlajša.

Profimedia

Ko se ženske starajo, njihove oči, ustnice in obrvi postanejo bolj blede – zato lahko ponovni kontrast nudi bolj mladosten videz.

Romantična rdeča

Ustnice na stran, že dolgo povezujemo 'romantiko' in 'rdečo'. Zagotovo je to povezano z rdečim srčkom, ki ga zaljubljenci radi rišejo, za portal Modern Sexual Wellness Essentials ugotavlja Eliza Dumais. Poleg tega se ženske v rdečem že dolgo pojavljajo kot seks simboli (pomislite: 'dama v rdečem').

Profimedia

Medtem ko so znanstveniki prej teoretizirali, da je to povezano s podzavestno povezavo z (rdečo) vulvo, simbolom plodnosti in vzburjenosti, obstajajo novi dokazi, ki na tematiko mečejo malo več svetlobe.

Po mnenju evolucijske psihologinje Nancy Etcoff je rdeča naravni, biološki spolni znak.

Ko so ženske spolno vznemirjene, pride do fizičnega odziva v obliki povečanega dotoka krvi v ustnice (kar jim daje rdeči odtenek). Potencialni partnerji ta topli odtenek lahko vidijo kot zdravje in plodnost – in s tem, privlačnost.

Novo na Metroplay: “Ljudje mislijo, da je podjetništvo bogastvo brez truda!” | Marko Verdev