N. V. | 28. 4. 2023, 20:44
Uradno živimo v prihodnosti: supermanekenka ustvarila digitalno dvojnico, da lahko preživi več časa s svojimi otroki (VIDEO)
Manekenka je dejala, da je bil proces ustvarjanja digitalne dvojnice "kot porod".
Češka supermanekenka Eva Herzigová je kot prva na svetu ustvarila digitalno dvojnico, da lahko preživi več časa s svojimi otroki. Sodelovala je s tehničnimi strokovnjaki in ustvarila realistično 3D digitalno dvojnico, ki se celo premika v realnem času.
Medtem ko ste najbrž že kdaj opazili kakšnega od številnih izmišljenih modelov, ustvarjalci trdijo, da je Herzigová prvi resnični supermodel, ki je debitiral kot hiperresničen 3D avatar.
Poglejte, kako je videti dvojnica
Digitalno dvojnico supermanekenke je mogoče preobleči, ji urediti pričesko in ličila, spremeniti njeno telo in obrazno mimiko. "Mojo kožo in kosti, način gibanja, mrščenja, nasmeha ... – vse se lahko spremeni s pritiskom na stikalo ali s potegom miške. Moj pogled, nasmeh, ozadje, starost: vse se da spremeniti in prilagoditi," je opisala manekenka. Kljub temu ima digitalna dvojnica značilno hojo Herzigove: to so zagotovili s snemanjem z zajemom gibanja.
Herzigová je dejala, da je bil proces ustvarjanja dvojnice "kot porod". 50-letnico so skenirali v napravi s sedemdesetimi kamerami, ki so ustvarile podatke, ki jih je skupina strokovnjakov uporabila, da je supermanekenko natančno poustvarila v 3D verziji, poroča The Daily Star. "Resnično je to bila materinska izkušnja – sama sem ustvarjala vsak vidik sebe," je pojasnila supermanekenka.
View this post on Instagram
Nad rezultatom je navdušena. Dejala je: "Danes sem lahko v Londonu, Parizu, Milanu in New Yorku ... vse, medtem ko doma kuham večerjo s svojima otrokoma."
Eva Herzigová
Eva Herzigová je zaslovela kot model v oglasih za Wonderbra. Na začetku svoje kariere je ure in ure pozirala v spodnjem perilu, zdaj pa je njeno življenje precej drugačno. Usklajevati mora svoj natrpani urnik z življenjem matere.
Rast digitalne mode pa po drugi strani predstavlja ogromne priložnosti – ne samo za manekenke, ampak tudi za blagovne znamke. Prilagodljivost in ustvarjalne priložnosti, ki jih ponuja, so neskončne.