D. D. | 14. 11. 2023, 06:00

Številni ljudje se v trgovini obnašajo zelo nesramno. Gredo te stvari tudi vam na živce?

Profimedia

Uporaba hitre blagajne z več izdelki, testiranje sadja s stiskanjem, tipanje kruha brez zaščitnih rokavic … Kaj pa vas najbolj moti pri drugih kupcih?

Ste vedeli, da obstaja veliko nenapisanih pravil, kako se je treba obnašati v trgovini? Če se želite izogniti obsojajočim pogledom, potem nikar ne delajte spodaj naštetih napak.

Prijemanje pekovskih izdelkov brez rokavice ali prijemalke

Večina trgovin ima pekovske izdelke na voljo samopostrežno, kar pa ne pomeni, da se lahko obnašate, da so izdelki tam samo za vas. Čeprav ste si tik pred odhodom v trgovino umili roke, kruha nikar ne prijemajte z golo roko, saj je to zelo nehigienično. Bodite obzirni in pri izbiri pekovskih izdelkov uporabljajte zaščitno rokavico in prijemalko.  

Otipavanje in ovohavanje sadja in zelenjave

Čeprav se številnim zdi normalno, da je treba sadje pred nakupom dobro otipati in stiskati, da preverite, ali je sveže, tega ne počnite. Če že morate svežino preveriti, ga pretipajte nežno, pri tem pa uporabite zaščitne rokavice.

Profimedia

Vračanje izdelkov tja, kamor ne spadajo

Včasih se zgodi, da postavite v košaro izdelek, za katerega se pozneje odločite, da ga ne potrebujete. Ker se vam ne da sprehoditi čez celo trgovino, da ga vrnete nazaj, ga pustite kar na mestu, ki mu ni namenjen. To je v prvi vrsti neuvidevno do zaposlenih, ki bodo morali za vami pospravljati, hkrati pa bo tudi izdelek 'skrit' pred ostalimi kupci.

Zapiranje vrat hladilnika

Spadate med tiste, ki za izbiranje sladoleda potrebuje več časa, pri tem pa puščate vrata hladilnika ves čas odprta? Tega ne počnite, saj se tako sladoledi in druga zamrznjena hrana ne ohlajajo pravilno.

Hiter skok po še en izdelek

Poln voziček izdelkov ste že zložili na trak, tik preden blagajničarka pove znesek, ki ga morate plačati, pa se spomnite, da ste pozabili vzeti izdelek, ki ga resnično potrebujete. Opravičujete se, da bo trajalo le nekaj sekund, čeprav veste, da ni tako.

Tega se zavedajo tudi preostali čakajoči kupci in trgovka, zato se ne čudite, če boste deležni obsojajočih pogledov in verjetno tudi kakšne psovke. Če že morate zapustiti vrsto, pa čeprav le začasno, vzemite živila s seboj in se, ko resnično zaključite nakup, postavite na konec vrste.

Uporaba hitre blagajne, čeprav imate več izdelkov, kot je dovoljeno

V košari imate 11 artiklov, zato menite, da je vseeno, če se postavite v vrsto pred hitro blagajno, ki je namenjena tistim, ki imajo le 10 izdelkov ali manj. Pravzaprav ni tako. Hitre blagajne so namenjene prav kupcem, ki imajo namen kupiti manj izdelkov. Bodite obzirni do drugih in dosledno upoštevajte to pravilo.

Profimedia

Med nakupovanjem puščate voziček sredi prehoda

Gre tudi vam na živce, ko morate med sprehajanjem po trgovini slalomirati med vozički, ki so postavljeni na sredi prehoda? Blokiranje poti z vozičkom, tako, da drugi ne morejo mimo, je nesprejemljivo, zato se te navade odvadite in se zavedajte, da v trgovini niste sami, navaja Index.hr.

Ne upoštevate vrste

Takšno vedenje običajno povzroči frustracije in nezadovoljstvo drugih kupcev, ker so jim kršene pravice do poštenega čakanja v vrsti na blagajni. To početje je skrajno nekulturno. Če se vam res zelo mudi, vljudno vprašajte, ali vas lahko nekdo spusti naprej ali pa se v trgovino odpravite, ko si boste za nakupovanje lahko vzeli več časa.

Puščanje smeti v košarici ali vozičku

Nihče ne mara, če v vozičku ali košari dobi papirje, račune, plastične rokavice in druge stvari, ki ste jih po koncu nakupa pozabili vreči v smeti. Puščanje raznih stvari v vozičku je zelo nekulturno, hkrati pa tudi zelo nehigiensko. Zato je prav, da voziček po nakupu izpraznite in ga vrnete čistega.

 

Novo na Metroplay: Karin Velikonja | Slovenka, ki je odprla prvi holistični studio v Evropi