A. R. | 25. 10. 2024, 19:13
Čarovnija iz Pariza: revolucionarna dišava, ki ohranja cvetje nedotaknjeno
Kenzo, sinonim za prestižne vonje in inovativne pristope, tokrat predstavlja nekaj popolnoma nevsakdanjega – dišavo, ki časti cvetlice, ne da bi jih utrgala.
Znamka Kenzo je dosegla, kar se je še pred kratkim zdelo nemogoče – ujeti esenco cvetja, ne da bi pri tem posegli v naravo. Z novo metodo tehnologije 'living' je Kenzo ustvaril čarobno kompozicijo, ki združuje urbano eleganco maka in subtilno lepoto dalije, vse to pod taktirko dišavnih mojstrov, ki so ustvarili najnovejšo senzacijo - Flower By Kenzo La Récolte Parisienne. Gre za dišavo, ki obljublja nepozaben sprehod skozi dišeče pariške vrtove, hkrati pa ohranja naravo nedotaknjeno.
Pri podjetju Kenzo so leta 2000 prvič lansirali dišavo Flower by Kenzo, ki je svetovna uspešnica še dandanes. Dišava, ki slavi cvetje, še posebej eno, in to je mak. To je zgodba o uspehu. V svetu parfumerije so tako prvič lansirali 'pudrasto' dišavo. Najbolj prepoznavno 'pudrasto' noto oblikuje vonj belega mošusa, vanilje in damaščanske vrtnice.
Zakaj ravno mak?
Mak je najbolj oboževana cvetlica pri podjetju Kenzo. Simbol sreče. Ampak zakaj ravno mak? "Mak je kot cvetlica zelo nežen, ima žametne cvetove. Ima super moč, da lahko raste in preživi v vseh okoliščinah. Je cvetlica metropole, saj ga pogosto najdemo v mestu. Mak nima vojna. Gospod Kenzo je bil tako navdušen nad to cvetlico, da se je odločil, da takšna roža ne more ostati brez vonja, zato je to krasno cvetlico nadišavil. Kreiral je novo pudrasto dišavo in jo umestil tja, kjer se je vse začelo. V srce Pariza," je na predstavitvi nove dišave povedala Jasna Milićević, vodja usposabljanja LVMHfb.
Žetev vonja, in ne cvetja
Nova dišava Kenzo se imenuje La Récolte Parisienne (Pariška žetev), ki sta jo razvila Alberto Morillas in Dora Baghriche. Maku se je tako pridružila še ena čudovita cvetlica – dalija. Hiša Kenzo je izbrala prav dalijo, ki raste v srcu Parizu, v čudovitem pariškem vrtu ambasadorke Masami Charlotte Lavault.
Zakaj je nova dišava tako posebna? Kot že velikokrat v zgodovini je Kenzo znova naredil revolucijo v svetu parfumerije in predstavil novo metodo abstrakcije, ki je še nihče ni naredil - žetev vonja, in ne cvetja.
"Za vsako dišavo se cvetlice nabirajo ročno, a tokrat ne. Ta nova metoda žetve vonja se imenuje 'living'. Cvet dalije prekrijejo s posebnim steklenim zvončkom in s posebno sondo skozi ta zvonček posrkajo samo dišavne molekule. Na ta način se kreirajo note dišave. In čeprav so daliji odvzeli vonj, še vedno raste v zemlji in krasi cvetlični vrt. To je tisto, kar je bistvo Kenza, da ohranimo našo naravo čudovito in ekosistem takšen, kot je. Kenzo, katerega moto je ''za lepši svet'', verjame, da je naš svet prekrasen, lep in da mora takšen ostati. Njegova misija je, da naravo ohranimo čim bolj nedotaknjeno, takšno, kot je," pojasni Jasna Milićević. Kenzo za izdelavo svojih novih dišav uporablja minimalno 90 % sestavin naravnega izvora, ta nova parfumska voda pa je sestavljena kar iz 93 % sestavin naravnega izvora.
Ta izdaja, obogatena s svežino rumene mandarine, pikantnostjo rožnatega popra in sladkostjo zrn tonke, revitalizira ikonično parfumsko vodo Kenzo iz leta 2000. Njeno srce je subtilna mešanica damaščanske vrtnice in belega mošusa.
Dišava, ki se ji ne morete upreti
Sodobna nova dišava Flower By Kenzo La Récolte Parisienne na sceno vstopa kot šopek sveže nabranih cvetov. In prav ti so bili ključni pri ustvarjanju čudovitega dogodka Potovanje iz cveta v vonj, na katerem so povabljenci lahko preizkusili novo dišavo in ustvarjali s cvetjem. Delček pariškega vrta so prenesli v cvetlični studio Sanjskega šopka.
Metka iz Sanjskega šopka je samo za to priložnost pripravila novo različico cvetlične delavnice, tako imenovano Flower therapy, ki deluje sprostitveno in navdihujoče. Tokrat povabljenci dogodka niso izdelovali šopkov, ampak jih je na mizi pričakalo slikarsko platno. Vlogo čopičev so imele cvetlice, s pomočjo katerih so na platno izlili svoja občutja. Za konec je vsaka od obiskovalk domov odnesla košček pariškega vrta.
Vonji imajo posebno moč, saj v nas prebudijo čustva, spomine in hkrati z njimi izražamo svojo identiteto. Udeleženke dogodka so z nami delila spomine in nam zaupale, na kaj jih spominja nova dišava.
"Nova dišava Kenzo La Récolte Parisienne me ponese v zgodnje otroštvo, na mamin vrt, kjer je bilo vedno ogromno dalij. Še danes so. Pred nekaj tedni sem z mamo govorila, kako so to prečudovite cvetlice. Nisem se zavedala teh arom v vonju, na takšen način, kot se jih zdaj, ko so jih danes predstavili. Ampak moram priznati, da je bil prvi stik s tem vonjem zagotovo otroštvo in tisti zgodnji trenutki, za katere sem bila že prepričana, da sem jih pozabila," je dejala modna strokovnjakinja Nika Ambrožič Urbas.
"Nova dišava Kenzo me spominja na Pariz, ko sem bila pred šestimi, sedmimi leti s sestro v pariški prestolnici na nekem dogodku. Z ladjico smo šli ponoči po reki Seni, mimo osvetljenega Eiffelovega stolpa. To potovanje je bilo poleti, bili smo v lahkotnih oblačilih in ta novi vonj parfuma mi prikliče spomine na tiste dni in na prečudovit dogodek," je na predstavitvi nove dišave dejala Chantal van Mourik, direktorica in solastnica glasbene agencije SonicTribe.
"Nova dišava me v mislih popelje v Grčijo, ker je zelo barvita in znana po pisanih cvetovih. Če bi morala izbrati določen grški kraj, bi izbrala Milos. Dišave na splošno me najbolj asociirajo na arabski svet. Zdi se mi, da dajo Arabci ogromno na dišave. Ko sem se sprehajala po Dubaju, bi najraje mimoidoče ves čas spraševala, kateri parfum imajo na sebi," je dejala Katarina Benček, ki že več let prisega na določen vonj parfuma, ki pa ga rada včasih dopolni še z drugimi. "Ko najdem parfum, ki mi ustreza in mi je res všeč, sem mu dolgo zvesta."