14. 5. 2024, 14:34 | Promocijska objava
Od Italije do globalne priljubljenosti: lahki, udobni in vsestranski čevlji za vsak korak
V Intersportu v ljubljanskem BTC-ju je potekala predstavitev blagovne znamke obutve HEYDUDE, ki v ZDA velja za eno najbolj zaželenih znamk čevljev. Misija znamke, ki ustvarja lahko, udobno in vsestransko obutev, ki jo je enostavno kombinirati, je, da manj razmišljaš o tem, kaj imaš na nogah, in več o trenutku, v katerem si.
Stremiš k trenutkom čistega udobja in radosti, ki jih najraje deliš s prijatelji in družino? Vedno loviš nepozabne izkušnje, ki jih želiš doživeti pristno in prvinsko? Potem zagotovo veš, da je udobje pomembno – in tu vskoči HEYDUDE, ki ponuja široko paleto udobnih čevljev, ki so hkrati tudi lahki in vsestranski ter primerni za različne aktivnosti in življenjske sloge.
"Filozofija znamke HEYDUDE je, da so res lahki, udobni in vsestranski čevlji, ki jih enostavno kombiniraš s celotno garderobo, omogočajo, da se lažje prepustiš trenutku, v katerem si. Morda je to piknik na domačem vrtu, pivo po pohodu na najljubši hrib ali pa samo sproščeno druženje s prijatelji. HEYDUDE ti želi pomagati najti tiste trenutke čistega udobja in veselja, ki jih deliš z ljudmi, s katerimi se počutiš najbolj udobno. Tiste trenutke, ki te spravijo v smeh. Tiste trenutke, ki jih nikoli ne pozabiš," je pojasnil Marjan Kočila, direktor podjetja Intersocks, ki je distributer znamke HEYDUDE v Sloveniji in še na 13 drugih evropskih trgih.
Med bolj priljubljenimi znamkami v ZDA
Znamko HEYDUDE sta leta 2008 v Toskani v Italiji ustanovila strokovnjaka za obutev Alessandro Rosano in Dario Kaute, prvi čevlji pa so prišli na trg leta 2009, leto dni pozneje pa je nastal ikoničen model 'Wally'. Zadala sta si cilj ustvarjati čevlje, ki brez težav združujejo udobje, stil in vsestranskost. Leta 2022 je znamko kupilo ameriško podjetje Crocs, ki je v zadnjih dveh letih dodatno razvilo kolekcijo in poudarilo njene prednosti ter posebnosti.
"HEYDUDE v ZDA velja za eno bolj priljubljenih znamk udobne in dostopne obutve. Glede na raziskave je v ZDA sedma najbolj priljubljena znamka obutve med najstniki, skupno zadovoljstvo kupcev je 9,1 od 10, verjetnost ponovnega nakupa je kar 94 %, povprečno pa ima kupec HEYDUDE štiri pare čevljev te znamke, kar je dvakrat več od konkurence," je poudaril Kočila. V Evropi sta Italija in Španija dva trga, kjer je HEYDUDE prisoten, poznan in dobro prodajan že več let, lani pa se je distribucija še aktivneje razširila na ves svet, odpirajo pa se tudi prve t. i. monobrand trgovine.
Po navdušenju nad prvima dvema ikonama z imenoma 'Wendy' in 'Wally' je znamka razširila preizkušeno udobje in lahkotnost na številne nove stilske modele čevljev, kot so superge, škornji in sandali, razvili pa so tudi otroško kolekcijo. Letošnja spomladanska kolekcija HEYDUDE ponuja širok izbor barv in materialov, uporabili so lahkotni džersi, mrežasto tkanino, ki je zelo zračna, najdemo tudi platnene modele, različne potiske in vezenje. Nekateri ženski modeli imajo platformo, v kolekciji pa so tudi superge. Vsem je skupno to, da so izjemno lahki in udobni ter imajo prilagodljive in elastične vezalke.
Kaj lahko pričakujemo od prihajajočih kolekcij?
Kočila je zbranim na dogodku zaupal, da bo HEYDUDE tudi v prihodnje gradil na dveh glavnih ikonah, 'Wally' in 'Wendy', in pri tem ohranjal glavne značilnosti – lahkotnost in udobje. Novost pri prihajajoči jesenski kolekciji bodo škornji z vodoodbojnimi materiali, konec letošnjega leta pa se obeta tudi sodelovanje s Coca-Colo. Za pomlad in poletje 2025 načrtujejo širšo kolekcijo za vse kategorije in še več novih barv, printov, materialov in sodelovanj. "Veseli nas, da so priljubljeni modeli na voljo v Sloveniji tudi v prodajalnah Intersport, ki je tudi prijazno gostil dogodek ob predstavitvi znamke," je zaključil Kočila.