Vsako leto z nestrpnostjo pričakujemo trenutek, ko se razkrijejo prejemniki najprestižnejših nagrad, ki priznavajo odličnost slovenskim znamkam in trgovinam. Letos so že 14. leto zaporedoma razkriti zmagovalci nagrad IZBRAN PRODUKT LETA, IZBRANA ZNAMKA ZAUPANJA LETA in IZBRANA TRGOVINA LETA 2025.
Te nagrade, del največje globalne študije produktov, so plod temeljite in neodvisne raziskave, ki jo je izvedla raziskovalna hiša Treetz pod metodološkim nadzorom podjetja Deloitte.
Neodvisna in popolnoma transparentna raziskava, izvedena v skladu z globalnimi standardi ESOMAR, v kateri je sodelovalo 2000 slovenskih potrošnikov, je razkrila, katera imena se ponašajo z vrhunsko kakovostjo, inovativnostjo in zaupanjem. Zmagovalci niso samo izstopali v svojih kategorijah, temveč postavljajo nove standarde odličnosti. Njihova zavezanost vrhunskosti in inovativnosti je tako zasluženo prepoznana in nagrajena.
Na svečani podelitvi v Grand Plaza hotelu, ki jo je humorno povezoval priljubljeni Peter Poles in glasbeno obogatil DJ Bucy, je bila prava proslava praznovanja dosežkov. Dogodek je nudil edinstveno priložnost za druženje in povezovanje med vodilnimi podjetji ter izmenjavo mnenj in priložnosti za sodelovanje, kar še dodatno utrjuje zavezanost vseh prisotnih k zagotavljanju vrhunske kakovosti in inovacij na slovenskem trgu. Razkril je tudi način raziskave in načrte za prihodnost znamke pečatov ter ponudil vpogled v kreativen način razmišljanja ter kako na svet okoli sebe gledati s humorjem in več zavzetosti, ki ga je predstavila predavateljica leta, mag. Nastja Mulej.
''Naša priznanja - pečati - so priznanje in simbol vrhunske kakovosti, inovativnosti in predanosti potrebam potrošnikov. Naši pečati so sinonim za zaupanje med potrošniki in proizvajalci. Ponosni smo, da lahko s svojo neodvisno metodologijo prepoznamo in nagradimo najboljše na trgu ter nudimo slovenskim uporabnikom kažipot do najbolj izstopajočih. Hkrati pa smo izjemno zadovoljni za vse udeležence, ki so s svojimi prizadevanji pripomogli k boljšemu trgu in izkušnjam potrošnikov v Sloveniji,'' pravi Gregor Gorenc, direktor podjetja, ki vodi izbor (Product of the Year Award) v regiji.