Uredništvo | 15. 8. 2023, 10:00
Ste pozabili vstopno kodo (passcode) za iPhone in se vam je zaklenil? Telefon lahko rešite na preprost način
Pri vseh geslih, varnostnih kodah in PIN-številkah, ki si jih moramo zapomniti, se včasih zgodi, da pozabimo tisto najbolj nujno. Vstopna koda (t. i. Passcode) za iPhone je vsekakor med najbolj kritičnimi, a če se zgodi, da jo pozabite in se vam telefon po treh neuspelih poskusih zaklene, ni vse izgubljeno.
Štiri- ali šestmestna številka, ki jo poznate po imenu 'Passcode', je nujni del varnosti vašega iPhona, ki ščiti vsebino in vaše osebne podatke v primeru kraje telefona ali v primeru, da vam prijatelji med pijansko zabavo želijo brskati po telefonu in vam spreminjati nastavljeni jezik naprave v svahili.
Če vstopno kodo pozabite in jo potem prevečkrat vtipkate narobe, se vključi Applova varnostna ključavnica in telefon se popolnoma zaklene. Kar pa je precej neprijetno, če ste kodo pozabili.
Da bi rešili telefon, ki se je zaklenil, ker ste prevečkrat vpisali napačno kodo, boste potrebovali računalnik, na katerem je nameščen program iTunes.
Proces odklepanja telefona začnete tako, da na telefonu najprej sprožite obnovitveni način (Recovery mode). To storite tako, da pritisnete in držite tipko za vklop in izklop telefona (glede na model je ta postopek lahko drugačen, preverite na spletu kako se na vaši različici iPhona prikliče Recovery mode). Najprej se pokaže drsnik za izklop telefona, če gumb za izklop držite še nekaj sekund, pa se bo na zaslonu pojavilo navodilo, da telefon priklopite na računalnik.
S telefonom, priklopljenim na računalnik, v programu iTunes zaženite iskalnik (Finder). Ta vam bo pomagal locirati telefon, aplikacija pa vam potem ob izbiri zaklenjenega telefona ponudi možnost, da telefon povrnete v začetno stanje (Reset). Proces lahko traja tudi do 15 minut, na koncu pa vas bo pričakal sveži iPhone, ki ga boste morali ponovno nastaviti.
Pri ponastavitvi podatkov uporabite možnost, da se naložijo zadnje nastavitve in vsebine, ki so se zapisale na iCloud. Poskrbite pa tudi, da si novo vstopno kodo, ki jo boste morali ponovno izbrati, nekam zapišete, in se tako v prihodnje ognete ponovnemu resetiranu telefona.
V primeru, da program iTunes preko opcije Finder vašega telefona ne zazna, boste pomoč morali poiskati na Apple servisu. Bodo pa potrebovali vaš Apple ID in geslo ali kakšno drugo informacijo, ki bo potrjevala, da je to res vaš telefon.