Se legendarna znamka oblačil, za katero so včasih norele tudi Slovenke, vrača? Govorice vse glasnejše

25. 3. 2025, 16:00 | L. PA.
Deli
Se legendarna znamka oblačil, za katero so včasih norele tudi Slovenke, vrača? Govorice vse glasnejše (foto: Profimedia)
Profimedia

Z zaprtjem trgovin leta 2021 so bili milenijci prikrajšani za verigo oblačil, ki je zaznamovala njihovo mladost.

Pred približno 15 leti so vse najstnice in mlade ženske, ki so želele biti kul, nosile Topshop – tudi v Sloveniji. Britanska modna znamka je bila pri nas prisotna v Emporiumu v ljubljanskem BTC in v Planetu Tuš v Kopru in je znala zadnje svetovne modne trende odlično zapakirati v dostopno obliko. No, ne tako dostopno, Topshop je bil tedaj dražji kot recimo Zara ali H&M, vseeno pa se je za nekaj Topshopovih kavbojk, plašč ali obleko izplačalo prihraniti nekaj žepnin.

Topshop je bil priljubljen tudi zaradi sodelovanj s slavnimi osebnostmi, kot je supermanekenka Kate Moss, a je kljub izjemnemu uspehu doživel klavrn konec 2020, ko se je začela pandemija covida-19, ugled Philipa Greena, lastnika podjetja Arcadia Group, kamor je poleg znamk Miss Selfridge in Topman spadal Topshop, pa je bil že močno načet. Topshop je leta 2021 prevzel spletni velikan ASOS za 265 milijonov funtov, še zadnje fizične trgovine so se zaprle in od takrat je znamka na voljo samo na spletu, v Združenih državah pa še v blagovnicah Nordstrom.

Morda vas zanima tudi:

Je mogoča vrnitev?

Toda legendarna znamka je pred kratkim na svojem Instagram profilu objavila skrivnostno serijo kratkih videov, ki so številnim oboževalcem dala upanje, da se nekoč priljubljena trgovina vrača na ulice. Objave so spremljali zapisi, kot so "Tudi mi smo vas pogrešali" in "Prisluhnili smo vam", kar je med navdušenci znamke povzročilo pravo evforijo.

Odpuščanja na Večeru: “Gre za napad na kakovostno novinarstvo”

Vseeno to ni znak, da se bo Topshop vrnil v fizične trgovine: po poročanju britanskih medijev so skrivnostne objave napovedovale zgolj umetniško instalacijo in lov na zaklad po ulicah Londona. 

Vendar pa se je v Topshopovi zgodbi lani zgodilo še nekaj, zaradi česar ljubitelji Topshopa menijo, da bi znamka lahko imela svetlejšo prihodnost: ASOS je 75-odstotni delež blagovne znamke prodal danskemu podjetju Heartland za 135 milijonov funtov in spletna stran Topshop.com je nedavno ponovno zaživela – trenutno sicer le kot začasna. Kupci tako še naprej upajo, da bo znamka kot feniks vstala iz pepela in si povrnila nekdanjo slavo.

Je šel Bauhaus predaleč? Neposrečeno ime izdelka dviguje veliko prahu