1. 9. 2023, 13:57 | Promocijska objava

Upravljanje družbenih omrežij najbolj iskana veščina za marketingarje

Več kot 90 % podjetij je danes prisotnih na družbenih omrežjih in pokrivajo praktično vsa področja (vir: Statista). Ni presenečenje, da je upravljavec družbenih omrežij med bolj iskanimi poklici na področju marketinga. 

"Leta 2023 je povpraševanje po marketingarjih, ki so vešči na področju družbenih omrežij in digitalnega marketinga ter so podkovani za snovanje strategij za ‘vse vremenske razmere’, pripravo vsebin in grajenje skupnosti na različnih platformah, zelo visoko," pravi Tom Pepper, višji direktor pri LinkedIn Marketing Solutions (vir: MarketingWeek).

Upravljavci družbenih omrežij niso zgolj strokovnjaki za družbena omrežja, so tudi tekstopisci, fotografi, grafični oblikovalci, urejevalci videoposnetkov in analitiki, včasih vse v enem dnevu. 

Kaj torej počne strokovnjak za upravljanje z družbenimi omrežji? 

Načrtuje, izvaja in spremlja prisotnost znamke na družbenih omrežjih. Njegove naloge zajemajo: 

- umeščanje aktivnosti na družbenih omrežjih: določitev ustreznih ciljev, usklajenih z marketinško–prodajno strategijo podjetja in sodelovanje z drugimi oddelki;

- platforme družbenih omrežij in analitiko: poznavanje vsebinskih, formatnih specifik in metrik, upravljanje profilov in merjenje rezultatov;

- pripravo strategije in vsebine: načrtovanje vsebine, usklajene z marketinško strategijo in kampanjami, sodelovanja z vplivneži ter priprava vsebine v obliki besedila, fotografij, video in grafik.  

Akademija UDO je namenjena celovitemu in praktičnemu usposabljanju za učinkovito upravljanje družbenih omrežij. S pomočjo štirih modulov Marketing in družbena omrežja, Platforme družbenih omrežij, Strategija in izvedba ter Priprava vsebine udeleženci prejmejo celosten vpogled v področje in naloge, ki jih opravljajo upravljavci družbenih omrežij. Slušatelji vzporedno pripravljajo končno nalogo, ki je pogoj za pridobitev certifikata. 

V modulu Priprava vsebine se udeleženci med drugim seznanijo z grafičnim oblikovanjem. O trenutno enem od najbolj "in" orodij za oblikovanje Canva predava Dunja Kristan, kreativna direktorica v agenciji PM, poslovni mediji. Po njenem prepričanju so znanja o Canvi za bodoče upravljavce družbenih omrežij na prvem mestu pomembna zato, da se izobrazijo o vizualni komunikaciji in pravilih, ki tu veljajo.

"Da bodo s svojo znamko lahko na družbenih omrežjih in izven njih (so)ustvarjali privlačne vizuale, ki so estetsko užitni, ne dušijo s preveč informacijami in jasno komunicirajo želeno. Na drugem mestu pa, seveda, da se postavijo v čevlje oblikovalca, ki mu že oz. mu bodo nekoč morda celo predali delo, podali brif ..." pove Dunja Kristan.

Program je primeren za vse, ki delujete na področju marketinga – za tiste, ki pomagate pri upravljanju družbenih omrežij in ste zadolženi za usklajevanje vsebine s tekstopisci in grafičnimi oblikovalci, kot tudi za tiste, ki ste sami odgovorni za ustvarjanje vsebine in optimizacijo njene učinkovitosti.  

Prijave za novo generacijo Akademije UDO so že odprte. Začetek predavanj je 3. oktober 2023. Zgodnje prijave sprejemamo do 15. septembra, možne pa so tudi prijave »1+1« za dve osebi iz istega podjetja. Več o programu in urnik najdete tukaj