24. 10. 2024, 15:00 | Promocijska objava
Zadišite tako neustavljivo zapeljivo po svežem cvetju (a tudi po trajnosti in spoštovanju narave!)
Cvetovi, izbrani zaradi svoje lepote in vonja ter uporabljeni v ikonični dišavi, se zdaj gojijo biodinamično, s skrbnim spoštovanjem do narave. Edinstveni pristop in predanost celostnemu konceptu sta navdihnila modno hišo Kenzo, da skupaj ustvarijo to novo, izvirno in pristno različico dišave.
Flower by Kenzo ponovno oznanja svojo brezpogojno ljubezen do cvetja in piše resnično edinstveno dišavno sago. Simbolični mak uporablja svojo čarobno moč, da ponovno očara, pri tem mu tokrat pomaga ambasadorka Masami Charlotte Lavault, predana urbana cvetličarka, s katero Kenzo začenja novo poglavje v zgodbi, rojeni že pred več kot 20 leti.
Flower La Récolte Parisienne je nova parfumska voda, sijoča in sveža, zvesta resničnemu spoštovanju narave in želji blagovne znamke, da oživi urbano naravo. To je sodobna dišava, ki vstopa na sceno kot šopek sveže nabranih cvetov.
Zanimiva zgodba dišave: nabiranje vonja, ne cvetov
Zgodba te posebne dišave se začne na polju Masami Charlotte Lavault v središču Pariza. Ta urbana cvetlična kmetija, poznana pod imenom Plein Air Paris, živi v harmoniji z letnimi časi in mestnim okoljem. Cvetovi, izbrani zaradi svoje lepote, vonja, življenjske dobe in sinergije s podnebjem, se gojijo biodinamično, s skrbnim spoštovanjem do narave. Edinstveni pristop in predanost celostnemu konceptu sta navdihnila modno hišo Kenzo, da skupaj ustvarijo novo, izvirno in pristno dišavo.
V skladu s svojo poznano in neomajno filozofijo je znamka Kenzo Parfums s posebno tehnologijo Nature Print® izbrala in ujela vonj dalij, ki jih Masami predano goji na prekrasnem pariškem polju. Cvetovi se zdaj več ne nabirajo, ampak ostanejo nedotaknjeni – ujame se le njihov vonj. Postopek poteka z zajemanjem dišečih molekul opojne cvetlice pod stekleno kupolo, kjer se njihov vonj izrazi v najčistejši obliki, nedotaknjen in sijoč, a hkrati divji in izrazit. Ujeti vonj nato parfumerji z dodatnimi komponentami poustvarijo v končno različico, kar daje parfumski vodi avtentično dišavno identiteto.
Ta svojevrstni pristop dišavi Flower La Récolte Parisienne vdahne pridih trajnosti, spoštovanja in sodobnosti. Nastane izvirna ikonična dišava, v srcu katere je vonj nikoli obranih cvetlic, saj te še naprej živijo v svojem okolju.
"Nabiranje vonja, ne da bi dejansko fizično nabirali cvetje, pomeni, da zbiramo vonjave, ki so jih parfumerji ujeli naravnost iz živahnih cvetov mojega pariškega polja. Vonj poletnega jutra med mojimi prosto rastočimi cvetovi, spoštljivo gojenimi na prostem, v tleh in ročno negovani, so kot nalašč za prefinjeno parfumsko vodo, zdaj sestavljeno iz 93 % naravnih sestavin*," pove Masami Charlotte Lavault.
Dišava kot šopek, bolj živahna od življenja
Parfumerski mojster Alberto Morillas, kreator dišave Flower by Kenzo, je svojo izvirno kompozicijo zaupal parfumerki Dori Baghriche, ki je izvorni dišavi ponudila svojo sodobno vizijo tako, da jo je popeljala v ohranjeno naravno okolje v mestu.
Za Flower La Récolte Parisienne je parfumerka prepletla ikonične note originalne dišave s pariškimi dalijami z vrta Masami Charlotte Lavault. Simbolična dišava, ki obnovi in okrepi še močnejšo predanost naravi, obenem razkrije novo živahno plat: svežo, začinjeno cvetlično sled kot poklon prostoživeči naravi.
Njen izvirni podpis ustvarja subtilna mešanica damaščanske vrtnice in belega mošusa, od tu pa odpira nove sveže, čutne vidike: barvito, pikantno rumeno mandarino, rožnato dalijo Nature Print®, začinjeno z rožnatim poprom in sladko, gurmansko toniko. Ustvarjena je sveža, začinjena cvetlična dišava, ki nas ob prvem stiku spominja na sveže ustvarjene šopke.
V skladu z zavezo modne hiše Kenzo, da za izdelavo svojih novih dišav uporablja minimalno 90 % sestavin naravnega izvora*, je ta nova parfumska voda sestavljena iz kar 93 % sestavin naravnega izvora*.
Vedno močnejša zavezanost lepšemu svetu
Flower by Kenzo, La Récolte Parisienne, je sprejela simbolično soli floro iz kolekcije Flower. Leta 2023 je bil originalni koncept predelan, da bi se izognili uporabi plastike. Pokrovček je v novi različici v celoti izdelan iz stekla in predstavlja edinstven tehnološki podvig. Izdeluje se izključno v Franciji, pri izdelavi pa se uporablja 15 % recikliranih materialov**.
Dišava je na voljo v dveh novih formatih: 40 in 75 ml.
Opazili boste tudi, da ima steklenička posodobljeno upodobitev ikoničnega maka, tokrat izdelanega z uporabo emajlirane reliefne tehnike tiskanja.
Škatlica je oblikovana iz kartona, pridobljenega iz skrbno nadzorovanih gozdov in drugih virov s certifikatom FSC™ (Forest Stewardship Council®). Potisk na škatli je izdelan z rastlinskimi črnili na biološki osnovi.
Dizajn predstavlja podobo maka v družbi dalij in podeželskega cvetja, ki ga goji Masami Charlotte Lavault. Upodobitev daje vtis, da cvetlice svobodno cvetijo na reliefno skiciranih pariških strehah. Estetska nota je kot nežna poezija izbrane dišave, ki slavi lepoto urbane narave v polnem razcvetu.
* V skladu s standardom ISO 16180
** Po uporabi reciklirano v skladu s standardom 14021
*** V Franciji je možno selektivno zbiranje za recikliranje.
V skladu z lokalnimi predpisi o sortiranju in razpoložljivostjo zbirališč v drugih državah.