Ta kos iz Zare dvignil številne obrvi: vsi se sprašujejo, le kako je temu trgovcu uspelo ustvariti nekaj takega

6. 3. 2025, 20:42 | Uredništvo
Deli
Trgovina Zara (foto: Profimedia)
Trgovina Zara
Profimedia

Zdi se, da je v svetu oblikovanja in mode mogoče čisto vse.

Najnovejši modni trend, ki se s svetlobno hitrostjo širi po družbenih omrežjih in kar kliče po humorno obarvanih komentarjih, prihaja s strani priljubljene modne znamke Zara, natančneje iz trgovine Zara Home. Očitno so se odločili za pravo modno "poslastico," ko gre za interier in opremljanje prostora. V svojo ponudbo so namreč vključuli kamen na vrvici.

Zdelo se je neverjetno, a je še kako resnično. Gre za navaden, večji kamen, ki je pritrjen oziroma prevezan s prepleteno vrvico. Številni so sprva ugibali, ali gre morda za kakšno prav posebej "odbito" ogrlico, a zdaj je jasno, da je kamen namenjen dekoraciji doma. No, v srbskih medijih so zapisali, da je videti kot nekaj, kar bi mora izdelal in uporabljal antični kmet. Mi pa dodajamo: ja, prav bi mu prišel za trenje orehov, na primer.

@djordje.art To nije kamenčuga, to je STENAAA😂🧽 #zara #kamen ♬ original sound - Digital Music Serbia

Zdi se da priljubljeno modno znamko pri oblikovanju vodi rek: "Vsake oči imajo svojega malarja." Tudi uporabniki TikToka se niso mogli upreti komentarjem na račun Zare. Tako je nekdo delil posnetek kamna, ki služi kot odbojnik za vrata. Na posnetku se dobro vidi kamen, pa tudi njegova cena, ki ni nič kaj nizka. Prodajajo ga namreč za skorajda 42 evrov! "Svojemu možu sem lepo rekla, da bi morala prodajati kamenje, on pa mi je prepovedal govoriti pred prvo jutranjo kavo," je v komentarjih zapisala ena od uporabnic.

Rusija predstavila seznam zahtev za dogovor o končanju vojne v Ukrajini

Kakorkoli že, odločitev je vedno na kupcu. Če bi kdo rad kupil kamen na vrvici, naj ga mirno kupi. Mi pa imamo kakšno zamisel ali dve o tem, kako koristneje porabiti 42 evrov. Prepričani smo, da jo imate tudi vi.

V Mercatorju kupil jabolka, ko je pogledal račun, ga je skoraj kap: napaka trgovca ga je drago stala

Novo na Metroplay: “Zdravstveno komuniciranje mora temeljiti na znanstvenih, preverljivih dejstvih!” | Mitja Vrdelja