23. 12. 2022, 12:07 | Promocijska objava
4 učinkoviti načini, s katerimi globalno podjetje Mars spreminja svet na bolje
Začelo se je leta 2017. Globalno podjetje Mars je pred skoraj šestimi leti sprejelo plemenito iniciativo s popolnim poudarkom na trajnosti. Pristopili so na razdelan, inovativen način, z jasnim ciljem izboljšanja kakovosti življenja ljudem in skupnostim s področij, kjer pridobivajo svoje surovine. Seveda pa niso pozabili tudi na potrošnike in njihove domače ljubljenčke.
Cilj je jasen – želimo zdrav planet
Prvi steber je obenem temelj celotnemu poslanstvu. Kot veliko podjetje, se spremembe, ki jih uvajajo, toliko bolj občutne. Delovali so hitro, da zmanjšajo vpliv na okolje in so tako že lansko leto zabeležili kar 6.1 odstotka nižje vrednosti emisij.
Potrošnikom precej bolj oprijemljiv podatek pa priča o vsem poznanih Mars čokoladicah. Tiste, ki se bodo v letu 2023 prodajale na področju Velike Britanije, Kanade in Irske, bodo namreč že okrašene s certifikatom ogljične nevtralnosti (pridružujejo pa se jim tudi izdelki za domače ljubljenčke Royal Canin).
Pod okriljem priljubljene hrane za mačke SHEBA, se obenem že odvija tudi izjemna iniciativa za zaščito svetovnih oceanov. Cilj je vsekakor impresiven, a glede na spodbudne podatke, vsekakor dosegljiv. Vključuje pomoč pri zaščiti največjega koralnega grebena na svetu in posledično okrevanje kar 185.000 kvadratnih metrov tega koralnega območja do leta 2029.
Zdravo življenje ljudi in njihovih ljubljenčkov
Pri podjetju Mars se zavedajo, da je pomemben delež skrbi za naš planet tudi skrb za naše zdravje – in seveda zdravje naših ljubljenčkov. Svoje izkušnje, strokovno znanje in razvojno moč tako usmerjajo tudi v intenzivno izboljševanje dostopa do zdrave hrane za vse ljudi. Eden od poglavitnih korakov je bilo zmanjševanje natrija v vseh njihovih prehranskih izdelkih za 3,2 odstotka.
»Verjamemo, da imajo vsi pravico do varne hrane,« pa je drugi poziv, ki ga glasno sporočajo pri podjetju Mars. Zato proaktivno delijo vse vpoglede v analizo varnosti vseh njihovih izdelkov, obenem pa so vestni zagovorniki odgovornega trženja.
Tako recimo podjetje Mars ne oglašuje otrokom mlajšim od 13 let, ne ponuja sladkarij v avtomatih po osnovnih šolah in ne zbira trženjskih podatkov o osebah, mlajših od 16 let.
Prisluhnimo ljudem
Kot globalno podjetje ima Mars vpliv na ogromno ljudi. Podatki kažejo, da vključujoč vse dobavne verige, njihov program o skrbi za človekove pravice doseže kar 442.200 ljudi v zelo raznolikih delovnih okoljih. Tako lahko na globalni ravni aktivno delujejo proti diskriminaciji na delovnem mestu, izkoriščevalskim plačilnim pogojem, prisilnemu delu in delu otrok.
Prav tako so lansirali kampanjo #HereToBeHeard, v kateri so ženske na delovnih mestih vprašali, kaj se mora spremeniti, da lahko ženske na kateremkoli področju dosežejo svoj polni potencial. Oglasilo se je več kot 10.000 žensk iz 88 držav, spregovorile pa so o ukinitvi stereotipov, podpori zaposlenim materam in omogočanju, da se več žensk prebije na vodilna delovna mesta.
Drugačno pakiranje
Na koncu pa seveda – reciklaža. Z željo, da nobena embalaža njihovih izdelkov ne postane odpadek, so predelali kar 12.000 pakirnih komponent in tako ustvarili 100-odstotno embalažo. Seveda pa je istočasno pomembno tudi zmanjševanje same količine embalaže. Tu vskoči koncept optimizacije embalaže, zelo zgovoren rezultat pa kažejo podatki iz Kitajske, kjer so recimo samo z optimizacijo embalaže za izdelkov Dove, podjetja Mars, znižali količino odpadne plastike za kar 450 ton.
Podjetje Mars je uspešno vpeljano tudi v krožni tok recikliranja, kjer želijo doseči kar 30 odstotkov uporabe že recikliranih materialov. Lansko leto je tako podjetje Mars vpeljalo varno reciklirano embalažo za premijsko mačjo hrano SHEBA in s tem postalo prvo podjetje, ki ponuja mokro hrano za živali v varni embalaži, izdelani iz recikliranih materialov.