Epidemija koronavirusa je pretresla svet in za vedno spremenila nekatere naše navade. Kot kažejo raziskave, je posebej očitna ena, ki se dotika hišnih ljubljenčkov …
Za kaj gre? Za kupovanje pasje in mačje prehrane. Epidemija je vrsto potrošniških dejavnosti prestavila na splet. Medtem so se nekateri segmenti spet vrnili v tirnice pred letom 2019. A ne hrana za pse in mačke. Eden najstabilnejših segmentov spletne trgovine je kategorija hrane za hišne ljubljenčke, kažejo podatki platforme za primerjalno spletno nakupovanje Ceneje.si (del skupine Heureka).
V njihovi letni primerjavi je povpraševanje v kategoriji hrane za pse naraslo za 14 %, hrane za mačke pa kar za 65 %.
Kljub draginji, ki je prizadela pasjo in mačjo hrano, raziskava kaže, da lastniki ostajajo zvesti svojim izbranim blagovnim znamkam. Spremembe pa so zaznali pri velikosti naročenih paketov. Več se naroča večja pakiranja (najbolj so priljubljeni 12-kilogramski paketi), s katerimi se običajno lahko tudi prihrani.
Trendi v spletni prodaji se spreminjajo, po eni skupini proizvodov pa potrošniki posegajo zelo kontinuirano. Uganete kaj je to? Verjeli ali ne, eden najstabilnejših segmentov spletne trgovine je hrana za hišne ljubljenčke, kaže analiza platforme Ceneje si. pic.twitter.com/eFSz2PXcnf
— Oddaja Koda (@KodaTV) September 18, 2022
Povprečno so za nakup pasje hrane potrošniki odšteli 56,5 evra, za nakup mačje hrane pa 25,3 evra. Vodja analitike v Heureka Group, Michal Buzek, je komentiral, da so podoben trend opazili na prav vseh njihovih trgih.
Če se naročanje hrane povečuje, pa je upada naročanje drugih pripomočkov, kot so povodci, oprsnice in ovratnice. Kot dodaja Buzek, je to znak, da ljudje gledajo na to, kako trošijo, a vsekakor ne pri hrani za svoje hišne ljubljenčke.