Š. T. | 28. 2. 2023, 12:45
Se zaradi tega ukrepa pacientom obetajo boljši časi?
Ministrstvo za zdravje uveljavlja spremembo, ki bi morala biti v veliko pomoč bolnikom.
V sredo bo začel delovati nacionalni klicni center za pomoč pacientom. V praksi bo zaživel eden od prvih ukrepov zdravstvene reforme in bo podobno, kot sta v pomoč uporabnikom številki 112 in 113, pacientom na voljo brezplačna telefonska številka 080 18 01.
Omenjena telefonska številka bo namenjena pomoči pri dostopu do osebnega zdravnika, iskanju ambulant za neopredeljene, podpori pri aplikaciji zVem in naročanju.
Minister za zdravje Danijel Bešič Loredan je povedal, da s 1. marcem vzpostavljajo klicni center, gre za pilotno rešitev, ki bo načeloma trajala dva meseca. Cilj centra namreč je, da pomaga uporabniku, ki se mu na telefonske številke v ambulantah nihče ne oglasi, in se ga usmeri drugam. Klicni center bo deloval vsak delovnik od 9. do 16. ure. Številka 111, ki so jo omenjali, ni mogoča, je pojasnil minister, saj je preveč podobna številki 112, poroča 24ur.com.
Uvedbo telefonske številke je ministrstvu za zdravje kot enega od ukrepov pred manj kot dvema mesecema predstavila Zveza pacientov Slovenije.
Pri Zvezi pacientov Slovenije želijo, da bi ustvariti klicni center, v katerem bi bili povezani vsi zdravstveni domovi, bolnišnice in tudi posamezna društva.
Konkretno delovanje nove brezplačne številke bo ministrstvo za zdravje predstavilo danes, poroča spletna stran RTV Slovenija. Gre za dobrodošlo rešitev predvsem za starejše, ki imajo težave zaradi digitalnih postopkov, hkrati pa naj bi klicni center razbremenil zdravnike.
Pri Zvezi pacientov Slovenije predlagajo tudi računalniško podporo za sprejemanje in vračanje klicev, opomnike s SMS-ji za naročene termine ter dvige receptov in podobno.
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču