Kako živali doživijo pok petarde? Mladi osupli, ko so jim nadeli slušalke in ... (VIDEO)

28. 12. 2024, 10:11 | Uredništvo
Deli
Kako živali doživijo pok petarde? Mladi osupli, ko so jim nadeli slušalke in ... (VIDEO) (foto: Dromagency Tik Tok)
Dromagency Tik Tok

Že 12. leto zapored so organizirali kampanjo, ki opozarja na nevarnosti uporabe petard. 

Kampanja "Petarde? Ne, hvala!" letos že 12. leto zapored opozarja na trpljenje živali in nevarnosti uporabe petard, zlasti med mladostniki. Z osrednjim sporočilom "On sliši tvoje petarde. Ali ti slišiš njegov strah?" so tokrat poskrbeli, da so mladim na inovativen in čustven način prikazane posledice njihovih dejanj na živali.

Cilj kampanje je bil povečati zavedanje o tem, kako uporaba pirotehničnih sredstev negativno vpliva na živali, predvsem pse, mačke in druge domače ljubljenčke, ki zaradi hrupa in eksplozij pogosto doživljajo hud stres in strah. 

V začetni fazi kampanje, imenovani teaser faza, so na družbenih omrežjih, predvsem na TikToku in Instagramu ustvarili lažne profile za "prodajo" petard. Na ta način so vzpostavili stik z mladimi, ki so iskali petarde, in jih spodbudili k razmisleku o posledicah svojih dejanj. Rezultati so bili zelo zaskrbljujoči - več kot 100 mladostnikov je poskušalo kupiti petarde, kar jasno kaže na potrebo po nadaljnjem ozaveščanju in izobraževanju o nevarnostih, ki jih pirotehnika prinaša za živali in ljudi. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by DROM agency (@drom.agency)

Eden od glavnih elementov letošnje kampanje so bile "ponarejene" petarde, ki ob odprtju razkrijejo plišasto igračo in zvoke prestrašene živali. Te so poslali mladim, ki so se odvzvali na naše lažne oglase za petarde, s čimer so jih postavili v intimen trenutek razmisleka. Tako so imeli priložnost začutiti posledice svojih dejanj, saj so slišali prestrašen zvok in se soočili z občutkom, ki ga doživaljajo živali, ko se obravnavajo kot tarče pirotehničnih sredstev. 

@dromagency Petarde niso kul. ✋🏼💥 Bodi odgovoren do živali in reci “PETARDE? NE, HVALA!” #DROMagency @petardenehvala @Brivnica @Tin Košir Popovič @LEPO JE BITI KMET ♬ original sound - DROM agency

Kampanjo so podprli znani obrazi, ki so z močjo svojih zgodb in izkušnjami nagovorili mlade k večji empatiji in sočutju do živali. Med podporniki so bili Katarina Benček z njenim psom Grizlijem, Alen Podlesnik s Čunkijem in Jurij Zrnec s Pablom. Z osebno noto in iskrenimi zgodbami o tem, kako petarde vplivajo na njihove ljubljenčke, so uspeli pritegniti pozornost mladih in spodbuditi razmislek o tem, zakaj je pomembno, da spoštujemo živali in njihove občutke. 

Kampanja se je v prvem tednu izjemno uspešno širila preko TikToka in Instagrama, kjer je dosegla več kot 4000 delitev ter 600.000 ogledov videov. Ta odziv jasno dokazuje, da je tema še vedno zelo aktualna, da mladostniki prepoznavajo potrebo po spremembah in da se ozaveščaneje o nevarnostih petard za živali še vedno mora nadaljevati.

Povečanje zavedanja o tem, kako naša dejanja vplivajo na živali, je ključno za ustvarjanje sočutnejše in odgovornejše družbe, ki bo bolj skrben do vseh svojih članov, tudi živalskih. 

Madžarski pohodnik je še vedno ujet v slovenskih gorah: "Nadaljevanje akcije ta hip močno ogrožajoče za gorske reševalce" (VIDEO)

Novo na Metroplay: Ana Grdadolnik o nastopu na letošnji Emi, glasbeni karieri in prostem času