22. 6. 2022, 07:30

Žena Justina Bieberja pristala na sodišču! Ne boste verjeli, kaj si je dovolila

Profimedia

Izdala je novo linijo za nego kože, a pri tem zmedla marsikaterega kupca. V skladu s pravnimi dokumenti trenutno na sodišču dokazujejo, da je storila dejanje, zaradi katerega bi lahko trpeli ne le izdelki, temveč tudi njen ugled. 

25-letna Hailey Biber je izdala novo linijo za nego kože, a ni trajalo dolgo, da so njeni produkti pristali na sodišču. Oglasilo se je namreč podjetje, od katerega je sprva hotela odkupiti ime znamke, a se ga nato odločila prevzeti, čeprav za to ni imela dovoljenja. 

S svojim dejanjem hodi po tanki niti 

V skladu s pravnimi dokumenti, ki jih je pridobil portal TMZ, podjetje za oblačila Rhode NYC pojasnjuje, da bi se lahko njeno trdo delo, ki ga je vložila v razvoj znamke, končalo na neprijeten način. 

Trdijo namreč, da je njeno podjetje skušalo pridobiti blagovno znamko Rhode" vendar se ji lastnika Purna Khatau in Phoebe Vickers nista bila pripravljena odpovedati. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by rhode skin (@rhode)

Rhode NYC je bil ustanovljen leta 2013. Lastnika trdita, da si ni prisvojila le imena, temveč tudi vizualno podobo njihovega logotipa. 

Potrošniki so zmedeni 

Lastnika verjameta, da je status žene Justina Bieberja tisti, zaradi katerega se njeno podjetje razvija izjemno hitro, pri čemer mnogi poudarjajo, da je prav Bieber podjetje NYC Rhode pred časom oglaševal na Instagramu. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Hailey Rhode Baldwin Bieber (@haileybieber)

Največ težav povzroča zmeda zaradi imena. Kupci so namreč po pomoti na družbenih omrežjih označevali Haileyjino podjetje, med tem ko so fotografirali izdelke podjetja NYC Rhode. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by rhode skin (@rhode)

Lastniki si želijo, da bi Hailey svojo linijo za nego kože preimenovala, za kar so zaprosili tudi na sodišču. Predvsem stremijo k temu, da bi se izognili zmedi in nepopravljivi škodi njihovi blagovni znamki. 



Novo na Metroplay: Tomi Meglič o globoki ustvarjalnosti, otroštvu in očetovstvu